31 d’oct. 2009

RENFE

RENFE

(Rogamos Empujen Nuestros Ferrocarriles Estropeados)

Trens més cars i més lents

Renfe ha apujat les seves tarifes un 19% amb motiu de l'entrada en funcionament dels nous combois del model S-449 davant l'emprenyament i l'estupefacció dels usuaris que es queixen que els trens circulen més lentament, entre 15 i 20 minuts més triguen a fer el recorregut habitual.

Els trens seran més nous però el servei de Rodalies de Renfe sembla que pateix una regressió en el temps ja que fan el recorregut en alguna línia trigant el mateix temps que els trens de vapor

L'estació de França

Aquesta estació deixarà de funcionar com a tal d'aquí a un temps i ara cal trobar-li uns nous usos que permetin la seva continuïtat encara que no sigui com estació de ferrocarrils. El risc es que mentre decideixen que fan l'estació de França quedi abandonada a la seva sort com durant molts anys va estar l'estació del Nord, ara recuperada com a equipament per a la ciutat.

Vídeo: Estació de França



RENFE

(Rogamos Empujen Nuestros Ferrocarriles Estropeados)

Trenes más caros y más lentos

Renfe ha subido sus tarifas un 19% con motivo de la entrada en funcionamiento de los nuevos convoyes del modelo S-449 ante el fastidio y la estupefacción de los usuarios que se quejan que los trenes circulan más despacio, entre 15 y 20 minutos más tardan en hacer el recorrido habitual.

Los trenes serán más nuevos pero el servicio de Rodalies de Renfe parece que sufre una regresión en el tiempo ya que hacen el recorrido en alguna línea tardando el mismo tiempo que los trenes de vapor

La estación de Francia

Esta estación dejará de funcionar como tal de aquí a un tiempo y ahora hay que encontrarle unos nuevos usos que permitan su continuidad aunque no sea como estación de ferrocarriles. El riesgo es que mientras deciden que hacen la estación de Francia quede abandonada a su suerte como durante muchos años estuvo la estación del Norte, ahora recuperada como equipamiento para la ciudad.

7 comentaris:

Emma ha dit...

Ja ho diuen "TENFE", es una vergonya en els temps en que estem que no fiquin solució a aquestes..prioritats? Per què per algúns es un simple mitjà de transport, però per altres es una eïna de treball.
No fa massa vaig estar a l´estació de França, és una llàstima que quedi en l´oblit, particularment, m´encanta.
Hola Jaume, soc l´Emma o "llumdelluna" com vulguis.
Amb el teu permís m´adhereixo al teu blog.

Patric ha dit...

Em agrada el vídeo que has posat sobre l'estació França i també la música.

Patric ha dit...

Crec que la gent sap llegir, el que passa és que simplement no li importa el que diu en els rètols. Hi ha molta gent que detesta els diguin de fer ia propòsit no fan el que diuen un rètol.
Si un rètol diu "No trepitjar la pastura" ... doncs el trepitgen.

Jaume C. i B. ha dit...

Benvinguda Emma.
Certament els mitjans de transport són eines. Milers de persones cada dia fan servir el tren o el bus per anar a treballar o estudiar. RENFE ha anat patint un deteriorament continu des de fa 15 anys.
A mi també m'agrada aquesta estació. És una joia arquitectònica, un tipus de construccions que ja no se'n fan i que ADIF ha deixat que caigui a trossos, i això ho dic pels vidres que falten a la coberta principal.

Jaume C. i B. ha dit...

Patrícia: I m'hauria agradat fer un vídeo una mica millor però em van convidar a deixar de filmar perquè sembla que ara no està permés fer fotos dins de les estacions, bona part del vídeo està fet d'amagat.

Jaume C. i B. ha dit...

Patrícia: No es tracta de dir-li a la gent que ha de fer sinó de pur sentit comú. Oi que tanquem la porta de casa nostra quan entrem o sortim perquè no entri gent extranya?. Després si succeeix alguna cosa vindran els retrets.

Patric ha dit...

D'acord, Jaume.