15 d’oct. 2009

Gürtel... no hi ha un pam de net


Gürtel... no hi ha un pam de net

Tenia previst escriure un article sobre el cas Gürtel però em comença a fer mandra tot aquest assumpte. Em fa mandra veure que malgrat les dimensions que el cas ha anat adquirint dues de les parts de la trama més importants hagin sigut arxivades. No esperava que el senyor Rajoy fes res, i fins ara no hi ha fer res, donat que el cas sembla que afecta tot el partit sembla que Rajoy ha optat per la inacció. No es tracta que la gent s'escandalitzi, a hores d'ara la barra del PP arriba a uns nivells tan alts i a tanta gent que ningú dins del partit sembla gaire escandalitzat, i no m'agradaria pensar que és perquè estan tots de merda fins el coll potser és que creuen que està ficat en merda fins a les orelles és normal. El que hauríem de sentir tots és vergonya, és clar que a alguns potser els encantaria ser com Camps o com Francisco Correa, però no crec que això sigui així.

Silencis i crits

No s'escolten gaires veus crítiques dins del PP, l'opinió oficial transmesa per les dues dames genoveses (Cospedal i Soraya) és que tot aquest assumpte és un contuberni judeomasònic contra el PP. Rajoy ha decidit tancar el Marca per una estona i ha decidit intervenir en aquest assumpte.

Sacrificant el boc expiatori

S'ha reunit amb Camps i li ha demanat que talli caps sinó vol perdre el seu, clar que Rajoy també podria acabar perdent el seu cap si no es decideix a fer alguna cosa. Rajoy per salvar el seu cap adverteix a Camps que o ell talla caps a València o serà el seu cap el que rodolarà. Tinc la sensació que no es tracta realment de fer neteja de corruptes sinó de fer creure que es fa neteja de corruptes i que han decidit fer sacrificis humans a la major glòria del déu dels corruptes, calia un boc expiatori i aquest paper li ha tocat a Ricardo Costa.

Salvant al gendre de l'amo

No vull ser mal pensat però això s'ha produït després de molts mesos en els que a Rajoy se li demanava que fes alguna cosa i ell preferia llegir el Marca deixant les declaracions a les dames genoveses i el detonant per decidir-se a intervenir pot haver sigut que fa poc s'ha conegut que en la comptabilitat del cas Gürtel apareixia el nom d'Alejandro Agag. Costa podria ser el boc expiatori per intentar aturar la instrucció del cas i que no arribi fins al gendre del Führer Aznar?.

Vídeo: CAS GÜRTEL ALICIA SANCHEZ CAMACHO PARTIT POPULAR



Gürtel... no hay un palmo limpio

Tenía previsto escribir un artículo sobre el caso Gürtel pero me empieza a dar pereza todo este asunto. Me da pereza ver que a pesar de las dimensiones que el caso ha ido adquiriendo dos de las partes de la trama más importantes hayan sido archivadas. No esperaba que el señor Rajoy hiciese nada, y hasta ahora no ha hecho nada, dado que el caso parece que afecta todo el partido parece que Rajoy ha optado por la inacción. No se trata que la gente se escandalice, en estos momentos la jeta del PP llega a unos niveles tan altos y a tanta gente que nadie dentro del partido parece muy escandalizado, y no me gustaría pensar que es porque están todos de mierda hasta el cuello quizá es que creen que está metido en mierda hasta las orejas es normal. El que deberíamos sentir todos es vergüenza, está claro que a algunos quizá les encantaría ser como Camps o como Francisco Correa, pero no creo que eso sea así.

Silencios y gritos

No se escuchan muchas voces críticas dentro del PP, la opinión oficial transmitida por las dos damas genovesas (Cospedal y Soraya) es que todo este asunto es un contubernio judeomasónico contra el PP. Rajoy ha decidido cerrar el Marca por un rato y ha decidido intervenir en este asunto.

Sacrificando el chivo expiatorio

Se ha reunido con Camps y le ha pedido que corte cabezas sino quiere perder la suya, claro que Rajoy también podría acabar perdiendo su cabeza si no se decide a hacer algo. Rajoy para salvar su cabeza advierte a Camps que o él corta cabezas en Valencia o será su cabeza la que rodará. Tengo la sensación que no se trata realmente de hacer limpieza de corruptos sino de hacer creer que se hace limpieza de corruptos y que han decidido hacer sacrificios humanos a la mayor gloria del dios de los corruptos, había que elegir a un chivo expiatorio y este papel le ha tocado a Ricardo Costa.

Salvando al yerno del amo

No quiero ser mal pensado pero eso se ha producido después de muchos meses en los que a Rajoy se le pedía que hiciese algo y él prefería leer la Marca dejando las declaraciones a las damas genovesas y el detonante para decidirse a intervenir puede haber sido que hace poco se ha conocido que en la contabilidad del caso Gürtel aparecía el nombre de Alejandro Agag. ¿Costa podría ser el chivo expiatorio para intentar parar la instrucción del caso y que no llegue hasta el yerno del Führer Aznar?
.

8 comentaris:

Patric ha dit...

En realitat el cas Gurtel cansa una mica, especialment per als que no estem tan compenetrats amb l'assumpte. Cansa escoltar parlar sempre del mateix, corrupció, corrupció i corrupció. I pel que tu comptes, és una pena que sigui així.

felix ha dit...

Hola Jaume. Lo del Sr. Rajoy no tiene nombre. No es capaz de poner orden en su partido, y se siente incapaz por cobardía de cortar cabezas. ¿será capaz de gobernar un país en recesión económica? lo dudo, ya que es una empresa mayor, y no lo veo cualificado. Si lo veo, y con el a toda la cuadrilla del PP, poniendo piedras en el camino al Gobierno, en vez de ayudar a sacar adelante esto. Solo criticar, y despotricar contra Zapatero, que si bien, seguro que todos estamos de acuerdo en que podía hacerlo mejor, tampoco le ayuda nada la llamada oposición. Lo del caso gurtell es otra más, que ya suena a cachondeo, y a nadie echan, y nadie va a la cárcel. Como dices tu, esto ya empieza a aburrir... Un abrazo

Jaume C. i B. ha dit...

Patricia: Jo sóc el primer que d'aquest assumpte comença a estar-ne molt fart ja que no veig cap voluntat per part dels partits polítics, començant pel PP, de començar a fer neteja.

Jaume C. i B. ha dit...

Felix: Yo también creo que Rajoy no está capacitado para ser presidente del gobierno. No es capaz de solucionar el follón que hay en su partido político.
Gracias a ti por tu opinión.

Patric ha dit...

Jaume: Et trobo tota la raó i admiro la teva paciència per tractar el tema que aparentment no té solució, o no hi ha voluntat per reconèixer errors per part dels involucrats.

Jaume C. i B. ha dit...

M'ha costat molt escriure l'article sense dir cap paraula gruixuda.

Antoniatenea ha dit...

Gurtel aburre ...el caso huele tanto a podrido...y se hace tan poco...!!
Y siento decirte que aunque Rajoy no sea capaz de gobernar bien en absoluto, estoy desgraciadamente convencida de que saldrá en las próximas elecciones y tú y yo lo veremos, por desgracia.

Jaume C. i B. ha dit...

Antonia: Algo huele a podrido en pepelandia. Yo también temo que Rajoy gane las elecciones de dentro de dos años y pico, y espero que ambos nos equivoquemos. No me gustaría ver a Francisco Correa de ministro de economía ni a Manuel Pizarro - el que nos dejó a los barceloneses a oscuras - como ministro de industria.