3 d’oct. 2009

Auriculars

Auriculars

Una directiva de la UE vol limitar els decibels dels auriculars. En aquests moments alguns arriben a 115 decibels i ells els volen limitar a 80. Jo, com molts altres ciutadans escolto la ràdio i música a través del meu MP3, com abans havia escoltat música amb el discman, i molt abans el walkman que em permetia escoltar cintes de K7 o la ràdio. Desconec quina és la potència dels auriculars i del meu MP3, si que sé que moltes vegades quan vaig pel carrer tot i portar el volum a la màxima potència no escolto ni la música ni les paraules que emeten els auriculars que porto enganxats a les orelles però si que escolto el bram de la moto que passa en aquell moment fent un soroll desagradable i a un nivell de decibels molt més elevat. Això si que agredeix les oïdes no els auriculars.

Auriculares

Una directiva de la UE quiere limitar los decibelios de los auriculares. En estos momentos algunos llegan a 115 decibeles y ellos los quieren limitar a 80. Yo, como muchos otros ciudadanos escucho la radio y música a través de mi MP3, como antes había escuchado música con el discman, y mucho antes el walkman que me permitía escuchar cintas de K7 o la radio. Desconozco cuál es la potencia de los auriculares y de mi MP3, si que sé que muchas veces cuando voy por la calle todo y llevar el volumen a la máxima potencia no escucho ni la música ni las palabras que emiten los auriculares que oporto atalajados a las orejas pero si que escucho el rebuzno de la moto que pasa en aquel momento haciendo un ruido desagradable y a un nivel de decibelios mucho más elevado. Eso si que agrede los oídos, no los auriculares.