21 de nov. 2009

Camps ataca de nou

Camps ataca de nou

Camps increpat perd els estreps

Després d'acusar al portaveu socialista de voler-lo matar des de la tribuna de les Corts valencianes, de fer de propagandista del seu millor amic i líder de partit, de passejar-se en un Ferrari amb Rita Barberà asseguda al seu costat Camps hauria d'haver descansat però no va poder resistir-se de muntar el número quan un jove li va dir que era un “lladre, corrupte i desgraciat” empaitant-lo pels carrers de València a la sortida de la seu del PP a la Comunitat Valenciana. L'escena recollida per les càmeres de la premsa va posar en evidència el nerviosisme d'un personatge que està de capa caiguda.

Camps i la fusió de caixes

Camps demana al Banc de Santander que compri les oficines que sobrin després de la fusió entre la CAM i Bancaixa. El cost de la fusió d'aquestes dues caixes d'estalvis costaria uns 500 milions i el tancament de 400 oficines que es tradueix en què 4500 treballadors perdin la seva feina. El Santander tot i tenir excel·lents relacions amb el govern Camps no considera ara per ara la possibilitat d'adquirir les oficines sobrants de la futura fusió CAM-Bancaja. Millor faria Camps de no voler guiar la fusió d'aquestes dues caixes, pot fer més mal que bé.

Video: UN CIUDADANO LLAMA CORRUPTO A CAMPS

Camps ataca de nuevo

Camps increpado pierde los estribos

Después de acusar al portavoz socialista de quererle matar desde la tribuna de los Cortes valencianas, de hacer de propagandista de su mejor amigo y líder de partido, de pasearse en un Ferrari con Rita Barberà sentada a su lado Camps debería haber descansado pero no pudo resistirse de montar el número cuando un joven le dijo que era un “ladrón, corrupto y desgraciado” persiguiéndole por las calles de Valencia a la salida de la sede del PP en la Comunidad Valenciana. La escena recogida por las cámaras de la prensa puso en evidencia el nerviosismo de un personaje que está de capa caída.

Camps y la fusión de cajas

Camps pide al Banco de Santander que compre las oficinas que sobren después de la fusión entre la CAM y Bancaja. El coste de la fusión de estas dos cajas de ahorros costaría unos 500 millones y el cierre de 400 oficinas que se traduce en qué 4500 trabajadores pierdan su trabajo. El Santander todo y tener excelentes relaciones con el gobierno Camps no considera ahora por ahora la posibilidad de adquirir las oficinas sobrantes de la futura fusión CAM-Bancaja. Mejor haría Camps de no intentar "guiar" la fusión de estas dos cajas, puede hacer más mal que bien.

2 comentaris:

Patric ha dit...

Qué situación... que alguien insulte a un político conocido frente a todos en la calle. Creo que es terrible. Lo peor es que no puede defenderse si es cierto, a menos que sea mintiendo.

Jaume C. i B. ha dit...

El problema de Camps es que ha perdido la razón. Lleva una larga temporada montando números y haciendo declaraciones que sonrojarían a más de uno.