26 de març 2010

Els arbres tenen la culpa de tots els mals

Els arbres tenen la culpa de tots els mals

De tots és sabut que els arbres tenen la culpa de moltes coses i per sort per nosaltres hi ha gent sabia en el món que ens protegeix d'ells.

Dels arbres i dels incendis als USA


El gran i savi expresident dels Estats Units George W. Bush va trobar la solució en la què fins aquell moment ningú havia pensat per acabar amb els incendis forestals, aquesta senzilla solució que només podia sortir d'un cervell privilegiat com el d'ell va ser que tallant tots els boscos s'acaba amb els incendis. Per alguna raó que no arribo a comprendre aquesta magnífica idea no va arribar a aplicar-se.

Dels arbres i dels accidents a Espanya


A Espanya fa molts anys un funcionari anònim va determinar que els accidents en moltes carreteres secundàries la tenien els arbres que influïen malèficament en els conductors i aquests s'encastaven en els arbres. El savi i desconegut funcionari del servei del trànsit va trobar la solució, tallar els arbres que estaven arran de la carretera. Així es va fer. Però els arbres enfurismats i malèfics van continuar influint en els conductors i aquests cada cop s'encastaven en arbres que estaven més lluny cada vegada. Quan circuleu per aquestes carreteres al voltant de les quals enlloc d'arbres hi ha terreny erm doneu les gràcies a la saviesa de l'anònim funcionari responsable de decidir aquesta gran mesura.

Dels arbres i el sexe a Anglaterra


Un bosc plantat després de la Segona Guerra Mundial situat a la localitat anglesa de Darwen és usat per parelles locals pel fornici libidinós. L'alcalde de l'Ajuntament de Blackburn ha decidit acabar amb les actituds pecaminoses dels seus veïns tallant el cap dels culpables, per ser exactes talant als culpables, els arbres, a ras de terra.
Nota de l'autor: Heu de llegir aquest text entenent que està escrit amb ironia.

--
Los árboles tienen la culpa de todos los males

De todos es sabido que los árboles tienen la culpa de muchas cosas y por suerte para nosotros hay gente sabía en el mundo que nos protege de ellos.
Los árboles y los incendios en los USA
El gran y sabio expresidente de Estados Unidos George W. Bush encontró la solución en la que hasta ese momento nadie había pensado para acabar con los incendios forestales, esta sencilla solución que sólo podía salir de un cerebro privilegiado como el de él fue que talando todos los bosques se acaba con los incendios. Por alguna razón que no llego a comprender esta magnífica idea no llegó a aplicarse.
Los árboles y los accidentes en España
En España hace muchos años un funcionario anónimo determinó que los accidentes en muchas carreteras secundarias la tenían los árboles que influían maléficamente en los conductores y éstos se empotran en los árboles. El sabio y desconocido funcionario del servicio de tráfico encontró la solución, cortar los árboles que estaban a borde de la carretera. Así se hizo. Pero los árboles enfurecidos y maléficos continuaron influyendo en los conductores y éstos cada vez se empotraban en árboles que estaban más lejos cada vez. Cuando circule por estas carreteras alrededor de las cuales en lugar de árboles hay terreno baldío dad las gracias a la sabiduría del anónimo funcionario responsable de decidir esta gran medida.
Los árboles y el sexo en Inglaterra
Un bosque plantado después de la Segunda Guerra Mundial situado en la localidad inglesa de Darwen es usado por parejas locales para el fornicio libidinoso. El alcalde del Ayuntamiento de Blackburn ha decidido acabar con las actitudes pecaminosas de sus vecinos cortando la cabeza de los culpables, para ser exactos talando a los culpables, los árboles, a ras de suelo.

Nota del autor: Debéis leer este texto entendiendo que está escrito con ironía.