1 de des. 2009

Converses de l'altra vorera

Converses de l'altra vorera

No us espanteu, no és el que sembla. Es tracta d'un anunci que emeten pel canal 8TV que tracta de vendre un aparell que permet escoltar millor, mostra uns quants exemples per convéncer-nos que el comprem, des que escoltarem millor els animals del bosc o ens permetrà escoltar millor les converses, i aquí que ens presenta a unes dones que parlen - fan safareig, i una persona que les escolta a certa distància amb aquest aparell, la veu en off diu que l'aparell li permetrà escoltar "converses de l'altra vorera". Aquesta frase té un doble sentit, segurament no pensat pels creadors de l'anunci, i és que quan diem que algú és "de l'altra vorera" és un eufemisme per dir que aquesta persona de la que parlem és homosexual. "Una conversa de l'altra vorera" es podria entendre, per tant, com una conversa homosexual, però no crec que els creadors de la campanya fos aquesta. Farien bé els creatius de publicitat escollint millor les paraules.

Vídeo: CONVERSACIONES DE LA ACERA DE ENFRENTE

Conversaciones de la otra acera
No os asustéis, no es lo que parece. Se trata de un anuncio que emiten por el canal 8TV que trata de vender un aparato que permite escuchar mejor, muestra unos cuantos ejemplos para convencer de que lo compramos, desde que escucharemos mejor los animales del bosque o nos permitirá escuchar mejor las conversaciones, y aquí que nos presenta a unas mujeres que hablan - cotillean, y una persona que las escucha a cierta distancia con este aparato, la voz en off dice que el aparato le permitirá escuchar "conversaciones de la otra acera". Esta frase tiene un doble sentido, seguramente no pensado por los creadores del anuncio, y es que cuando decimos que alguien es "de la otra acera" es un eufemismo para decir que esa persona de la que hablamos es homosexual. "Una conversación de la otra acera" se podría entender, por tanto, como una conversación homosexual, pero no creo que los creadores de la campaña fuera la misma. Harían bien los creativos de publicidad eligiendo mejor las palabras.

2 comentaris:

Patric ha dit...

Primera vegada que escolto aquesta expressió. Però la propaganda té algun sentit, si amb un aparell eléctronico podem escoltar millor, fins el que parlen en la sendera de davant ... em fa pensar que també podríem tractar d'entendre millor el que les persones senten o creuen. A mi em fa pensar això però potser no té res a veure.

Jaume C. i B. ha dit...

En si l'aparell que venen era el que menys m'interessava, però si aquesta frase que aquí si que té aquest doble sentit. Quan es diu que algú és de l'altra vorera s'està dient que aquest algú és homosexual i parlar de converses de l'altra vorera podria entendre's com una conversa homosexual, no era aquesta la intenció dels publicistes però el llenguatge pot fer males jugades.