8 de jul. 2010

La Vanguardia denuncia la degradació de la plaça Urquinaona mesos després que jo ho fes al meu bloc

La Vanguardia denuncia la degradació de la plaça Urquinaona mesos després que jo ho fes al meu bloc

Qui em segueixi habitualment potser recordarà com alguns mesos enrere denunciava l’estat de degradació de la plaça Urquinaona. Aquesta degradació era deguda a la presència d’uns indigents que han convertit la plaça en el lloc on dormen, mengen, viuen i fan les seves necessitats. Avui – 7 de juliol – La Vanguardia publica un article que denuncia el mateix fet, és normal, probablement altres veïns de la plaça i carrers adjacents han denunciat el fet d’aquesta plaça i s’han queixat a La Vanguardia, era normal que el fet d’aquesta gradual decadència de la plaça Urquinaona no passés desapercebuda per altres persones que passen cada dia per allà.

No fa tants anys en aquesta plaça hi havia uns urinaris públics als quals s’accedia per unes escales però els van tancar, suposo que per raons de seguretat. Però la plaça continua servint de pixador no només per aquests indigents, també pels brètols que surten d’una discoteca propera que necessiten canviar l’aigua de les olives i ho fan al carrer, concretament damunt de la zona enjardinada de la plaça Urquinaona.

El meu article: Notícies des de la Plaça Urquinaona – 2 de juny de 2010

Article: La Vanguardia - La plaza Urquinaona se degrada – 2 de juliol de 2010

La Vanguardia denuncia la degradación de la plaza Urquinaona meses después de que yo lo hiciera en mi blog

Quien me siga habitualmente quizás recordará como algunos meses atrás denunciaba
el estado de degradación de la plaza Urquinaona. Esta degradación se debía a la presencia de unos indigentes que han convertido la plaza en el lugar donde duermen, comen, viven y hacen sus necesidades. Hoy - 7 de julio - La Vanguardia publica un artículo que denuncia el mismo hecho, es normal, probablemente otros vecinos de la plaza y calles adyacentes han denunciado el hecho de esta plaza se han quejado en La Vanguardia, era normal que el hecho de esta gradual decadencia de la plaza Urquinaona no pasara desapercibida para otras personas que pasan cada día por allí.
No hace tantos años en esta plaza había unos urinarios públicos a los que se accedía por unas escaleras pero los cerraron, supongo que por razones de seguridad. Pero la plaza sigue sirviendo de pixador no sólo por estos indigentes, también por los gamberros que salen de una discoteca cercana que necesitan cambiar el agua de las aceitunas y lo hacen en la calle, concretamente sobre la zona ajardinada de la plaza Urquinaona.