29 de nov. 2012

Vidal-Quadras contra la CUP

Vidal-Quadras contra la CUP

La CUP ha entrat al Parlament amb tres escons. Això no ha agradat al colpista ultra eurodiputat del PP i vicepresident del Parlament Europeu – per a vergonya d’aquesta institució - Alejo Vidal-Quadras. Segons Vidal-Quadras la CUP són “batasunos amb barretina” i segons Alejo, el fatxa, “s'encén un senyal d'alarma que seria suïcida ignorar. Catalunya aprofundeix la seva fallida”. Després ha demanat la dimissió d’Artur Mas afirmant que “si Catalunya fos normal, el cap de les files de la coalició nacionalista hauria de dimitir”. Si Espanya fos un país normal algú com Vidal-Quadras fa temps que estaria fora de la política, i si en el Parlament Europeu fos una institució normal Vidal-Quadras hauria estat cessat del seu càrrec de vicepresident de l’Europarlament per haver demanat que l’exèrcit fes un cop d’Estat contra la Generalitat de Catalunya, però malgrat les seves paraules aquest sinistre personatge continua ocupant la vicepresidència del Parlament Europeu, fet que desprestigia aquesta institució i la Unió Europea.

Vidal-Quadras lloa als neolerrouxistes d’en Rivera i al propi Rivera, ambdós tenen molt en comú, també en el seu moment en Rivera va justificar les amenaces colpistes del coronel Alamán, encara que a posteriori amagués la mà després d’haver tirat la pedra colpista. Se li ha de reconèixer que almenys en això Alejo és molt més honest que Rivera.

 
 
 
Vidal-Quadras contra la CUP

La CUP ha entrado en el Parlament con tres escaños. Ésto no ha gustado al golpista ultra eurodiputado del PP y vicepresidente del Parlamento Europeo - para vergüenza de esta institución - Alejo Vidal-Quadras. Según Vidal-Quadras la CUP son "batasunos con barretina" y según Alejo, el facha, "enciende una señal de alarma que sería suicida ignorar. Cataluña profundiza su quiebra". Luego pidió la dimisión de Artur Mas afirmando que "si Cataluña fuera normal, el jefe de las filas de la coalición nacionalista debería dimitir". Si España fuera un país normal alguien como Vidal-Quadras hace tiempo que estaría fuera de la política, y si en el Parlamento Europeo fuera una institución normal Vidal-Quadras habría sido cesado de su cargo de vicepresidente del Europarlamento por haber pedido que el el ejército diera un golpe de Estado contra la Generalitat de Catalunya, pero a pesar de sus palabras este siniestro personaje continúa ocupando la vicepresidencia del Parlamento Europeo, lo que desprestigia esta institución y la Unión Europea.

Vidal-Quadras alaba los neolerrouxistes de en Rivera y al propio Rivera, ambos tienen mucho en común, también en su momento en Rivera justificó las amenazas golpistas del coronel Alamán, aunque a posteriori escondiera la mano después de haber tirado la piedra golpista. Se le debe reconocer que al menos en esto Alejo es mucho más honesto que Rivera.