9 de març 2009

Mentides dretanes


He anat a comprar unes coses que necessitava i he fet una ullada a la premsa. M'ha cridat l'atenció de la portada de la revista ultradretana ÉPOCA on s'acusa a Touriño de vendre's l'Audi d'amagat. Doncs haurà d'explicar l'editor d'aquesta revista com pot Touriño vendre's un cotxe que encara és propietat de la Xunta de Galícia i que el president entrant - del PP i per tant del mateix pal que la revista - pot dir que se'l vendrà quan prengui possessió per substituir-lo per un Citröen fabricat a Galícia. Diuen que les mentides tenen les potes molt curtes però les que diuen en aquesta revista ni potes tenen.

He ido a comprar unas cosas que necesitaba y he echado una ojeada a la prensa. Me ha gritado la atención del portazo de la revista ultraderechista ÉPOCA donde se acusa a Touriño de venderse el Audi a escondidas. Pues deberá explicar el editor de esta revista como puede Touriño venderse un coche que aún es propiedad de la Xunta de Galicia y que el presidente entrante - del PP y por lo tanto del mismo palo que la revista - dice que se lo venderá cuando tome posesión para sustituirlo por un Citröen fabricado en Galicia. Dicen que las mentiras tienen las patas muy cortas pero las que dicen en esta revista ni patas tienen.

Feijoo va declarar a Antena 3: "Si vosté coneix algú que el vulgui comprar, jo des d'ara mateix em sotmeto a qualsevol persona que el vulgui, perquè crec que no el necessitem i el que no es necessita és millor canviar-lo per comprar una altra cosa". (Llegir article que trobareu en el link al peu d'aquest article)
Feijoo declaró en Antena 3: "Si usted conoce alguien que lo quiera comprar, yo desde ahora mismo me someto a cualquier persona que lo quiera, porque creo que no lo necesitamos y el que no se necesita es mejor cambiarlo por comprar otra cosa". (Leer artículo que encontraréis en el link al pie de este artículo)


La factoria gallega de Citröen fabrica vehicles comercials que són molt útils però crec que no són el vehicle més apropiat per un president de la Xunta. Feijoo, per tant començarà elseu mandat amb una mentida
La factoría gallega de Citröen fabrica vehículos comerciales que son muy útiles pero creo que no son el vehículo más apropiado por un presidente de la Xunta. Feijoo, por lo tanto empezará su mandato con una mentira


Aquesta dreta desvergonyida i mentidera, tant el principal partit de la dreta espanyola - el Partit Popular - com bona part dels seus mitjans mostren cada dia que desconeixen que és l'ètica, l'ètica política en un cas, com l'ètica periodística en l'altre.
Esta derecha desvergonzada y mentirosa, tanto el principal partido de la derecha española - el Partido Popular - como buena parte de sus medios muestran cada día que desconocen que es la ética, la ética política en un caso, como la ética periodística en otro..
Feijóo pone en venta el A8 de Touriño



1 comentari:

Patric ha dit...

Crec que el tema i els comentaris de la revista són un escàndol.