13 de nov. 2008

Robatori

Vaig escriure aquest article el passat 9 de novembre. Ho recupero per fer-vos memòria.

Lladres?

9/11/2008. Aquest matí arribo a casa i mentre estic aparcant el cotxe veig que surt una veina. Però el que va cridar-me l'atenció va ser com dos individus sense cap complex comproven si la porta estava oberta o no. I això davant meu, a menys de 10 metres i al costat de la noia que sortia i que acabava de tancar la porta. Veient que la porta no s'obria segueixen caminant i van provant a veure si alguna de les portes cedeix i s'obre. I així fins que es van perdre de vista.

13/11/2008. Sortia de casa aquest matí quan em trobo com la porta del carrer havia estat forçada, també una porta interior que dóna a la porteria de la finca, així com una porta que dóna accés a un dels comerços que hi ha als baixos de la finca. Sembla que aquesta matinada algú ha intentat accedir a aquest comerç causant diversos danys a les portes. Per les meves fonts he sabut que els lladres s'han endut la caixa forta de la tenda.

¿Ladrones?

9/11/2008. Ésta mañana llego en casa y mientras estoy aparcando el coche veo que sale una vecina. Pero lo que me llamó la atención fue como dos individuos sin ningún complejo comprobaron si la puerta estaba abierta o no. Y eso delante mío, a menos de 10 metros y al lado de la chica que salía y que acababa de cerrar la puerta. Viendo que la puerta no se abría siguen caminando y van probando a ver si alguna de las puertas cede y se abre. Y así hasta que se perdieron de vista.

13/11/2008. Salía de casa esta mañana cuando me encuentro como la puerta de la calle había sido forzada, también una puerta interior que da en la portería de la finca, así como una puerta que da acceso a uno de los comercios que hay en los bajos de la finca. Parece que esta madrugada alguien ha intentado acceder a este comercio causando varios daños a las puertas. Por mis fuentes he sabido que los ladrones se han llevado la caja fuerte de la tienda.