3 de nov. 2008

Mantimon infantil - Matrimonio infantil / Noia degollada - Chica degollada

Matrimoni infantil

Divendres passat la policia paquistanesa va detenir els pares de dues criatures de 5 i 7 anys i al clergue que anava a casar - unir en matrimoni - a les dues criatures. Tot i que les lleis de Pakistan no permeten els casaments abans dels 18 anys sembla que alguns estudiosos de l'Islam són partidaris del matrimoni quan la parella arribi a la pubertat. Els pares en qüestió han estat posats en llibertat.

Matrimonio infantil

El viernes pasado la policía paquistaní detuvo a los padres de dos criaturas de 5 y 7 años y al clérigo que iba a casar - unir en matrimonio - a las dos criaturas. Aunque las leyes de Pakistán no permiten las bodas antes de los 18 años parece que algunos estudiosos del Islam son partidarios del matrimonio cuando la pareja llegué a la pubertad. Los padres en cuestión han estado puestos en libertad.
Noia degollada
A Ripollet una noia de 14 anys va ser trobada agonitzant amb talls en el coll per una altra persona que va avisar als serveis d'emergència que encara que la van traslladar a l'hospital no se li va poder salvar la vida. Poques hores després els Mossos d'Esquadra han detingut dos menors que podrien ser els autors del crim.
Chica degollada
En Ripollet una chica de 14 años fue encontrada agonizando con cortes en el cuello por otra persona que avisó a los servicios de emergencias que aunque la trasladaron al hospital no se le pudo salvar la vida. Pocas horas después los Mossos d'Esquadra han detenido a dos menores que podrían ser los autores del crimen.