14 de jul. 2008

El cas Vilaró

Durant els incidents que van produïr-se després de la victòria d'Espanya a l'Eurocopa el cap de la Guàrdia Urbana de Barcelona va rebre un cop de pilota dels antiavalots dels Mossos d'Esquadra. Però sembla que hi ha hagut algú que a volgut enredar la troca:
El Partit Popular va contractar un detectiu privat per investigar i acusat al cap de la Guàrdia Urbana de mentir. Segons els senyors del PP les lesions son producte d'una baralla on va rebre una pallissa. Alguns mitjans han anat més lluny. El que sorpren és que el PP contracti una agència de detectius i que mitjans de comunicació propers a aquest partit organitzin una campanya contra el cap de la Guàrdia Urbana de Barcelona. Que un aldarull on s'ha produït un accident lamentable on el membre d'un cos policial ha rebut un impacte d'una pilota de goma que ha llençat el membre d'un altre cos s'hagi convertit en el nou argument per fer soroll és una vergonya.
Durante los incidentes que se produjeron tras la victoria de España al Eurocopa el jefe de la Guardia Urbana de Barcelona recibieron un golpe de pelota de los antidisturbios de los Mozos de Escuadra. Pero parece que ha habido alguien que ha querido liarla: http://www.tv3.cat/videos/545699
El Partido Popular contrató un detective privado por investigar y ha acusado al jefe de la Guardia Urbana de mentir. Según los señores del PP las lesiones son producto de una pelea donde recibió una paliza. Algunos medios han ido más lejos. Lo que sorprende es que el PP contraté una agencia de detectives y que medios de comunicación próximos a este partido monten una campaña contra el jefe de la Guardia Urbana de Barcelona. Que un alboroto donde se ha producido un accidente lamentable donde el miembro de un cuerpo policial ha recibido un impacto de una pelota de goma que ha lanzado el miembro de otro cuerpo se haya convertido en el nuevo argumento por hacer ruido es una vergüenza.