21 d’abr. 2009

Aznar torna a parlar

Aznar ha tornat a parlar, la notícia seria que callés, i com sempre ho ha fet defensant allò que s'ha demostrat que era un desastre. Aznar ha defensat el sistema econòmic dels Estats Units on la protecció social és quasi inexistent com el sistema a seguir per sortir de la crisi. Aquest home no sap que justament aquest "campi qui pugui" econòmic ha sigut l'origen de la crisi que estem patint a tots els països. Fins i tot la nova administració americana s'està emmirallant en Europa per veure com funcionen els sistemes sanitaris i de protecció social. Evidentment ningú espera que organitzi una seguretat social com la que hi ha a Alemanya o Suècia, però és un bon senyal que la nova administració americana hagi decidit no seguir amb el sistema ultraliberal que ha sigut una de les causes del merder en què ens han ficat a tots. Però Aznar continua nedant a contra corrent i defensa allò que ja no defensa ningú, fins i tot els seus dos amics de "gestes bèl·liques" azorianes s'han tirat enrere de moltes de les coses que van dir, però Aznar convertit en àugur de catàstrofes i en defensor de l'Espanya profunda i eterna pretén acollonir a tothom anunciant l'apocalipsi, presentant-se ell com un messies salvador. Els sindicats CCOO i UGT li han recordat a Aznar que ell ha apostat per un model econòmic que s'ha demostrat ser un desastre. Defensar l'acomiadament lliure i barat - i que es suprimeixin les prestacions socials als aturats - i criticar que cada dia es perden 7000 llocs de treball - tot i que això sigui cert o pugui ser-ho - és una incongruència, si es fes allò que proposa Aznar no es perdrien 7000 llocs de treball diaris, potser serien el triple.

-----

-----

Vídeo: REACCIONS DELS SINDICATS A LES PARAULES D'AZNAR SOBRE L'ATUR

-----
Aznar ha vuelto a hablar, la noticia sería que callase, y como siempre la ha hecho defendiendo lo que se ha demostrado que era un desastre. Aznar ha defendido el sistema económico de los Estados Unidos donde la protección social es casi inexistente como el sistema a seguir para salir de la crisis. Este hombre no sabe que justaente este "sálvese quien pueda" económico ha sido el origen de la crisis que estamos sufriendo a todos los países. Incluso la nueva administración americana se está espejando en Europa para ver como funcionan los sistemas sanitarios y de protección social. Evidentemente nadie espera que organicen una seguridad social como la que hay en Alemania o Suecia, pero es una buena señal que la nueva administración americana haya decidido no seguir con el sistema ultraliberal que ha sido una de las causas del follón en que nos han metido a todos. Pero Aznar continúa nadando a contra corriente y defiende lo que ya no defiende nadie, incluso sus dos amigos de "hazañas bélicas" azorianas se han tirado atrás de muchas de las cosas que
dijeron, pero Aznar convertido en augur de catástrofes y en defensor de la España profunda y eterna pretende acojonar a todo el mundo anunciante el apocalipsis, presentándose él como un mesías salvador. Les sindicados CCOO y UGT le han recordado a Aznar que él ha apostado por un modelo económico que se ha demostrado ser un desastre. Defender el despido libre y barato - y que se supriman las prestaciones sociales a los parados - y criticar que cada día se pierden 7000 puestos de trabajo - aunque eso sea cierto o pueda serlo - es una incongruencia, si se hace lo que propone Aznar no se perderían 7000 puestos de trabajo diarios, quizá serían el triple.

1 comentari:

Patric ha dit...

Jo crec que Aznar defensa el sistema econòmic dels EUA perquè tots sabem que als EUA es fan grans esforços per solucionar la crisi que es va iniciar en aquest país i que ha repercutit en tot el món. Crec que molta gent pensa que cal observar el que allà succeeix i imitar-si els resultats són bons. Hi ha gent que confia molt en les noves mesures de EUA (Obama). I hi ha altres que no confien res de res, ni a ningú.
Lamento no haver pogut escoltar bé els vídeos, es escoltaven entretallada.