5 d’ag. 2012

Les corretges extensibles

Les corretges extensibles 

Probablement molts dels que em llegeixen tenen gos, si tenen altres animals domèstics potser aquest text no els interessarà gaire com a propietaris de mascotes, però si que pot interessar-los com a simples vianants.

Fa uns dies mentre em dirigia cap a la feina vaig estar a punt d’ensopegar amb una corretja extensible. Davant meu hi anava una parella caminant a prop de les façanes, no vaig adonar-me fins que quasi ensopego amb la corretja que mentre ells caminaven a prop de les façanes el seu gos estava fent les seves necessitats en un arbre, entre tots dos s’estenia una d’aquestes corretges extensibles, així dues persones i el seu gos ocupaven tota la vorera posant, sense adonar-se, suposo, una trampa que podia fer caure a qualsevol que no esperés trobar-se una cinta creuant la vorera.

No és la primera vegada que critico aquestes corretges extensibles que considero perilloses. Entenc que donen al cànid cert grau de llibertat però és un disbarat que aquestes corretges permetin al cànid allunyar-se 10 metres del seu propietari estenent una trampa als peus d’altres vianants incauts.





Las correas extensibles 

Probablemente muchos de los que me leen tienen perro, si tienen otros animales domésticos quizás este texto no les interesará mucho como propietarios de mascotas, pero si que puede interesarles como simples peatones.

Hace unos días mientras me dirigía hacia el trabajo estuve a punto de tropezar con una correa extensible. Ante mí iba una pareja caminando cerca de las fachadas, no me di cuenta hasta que casi me tropiezo con la correa que mientras ellos caminaban cerca de las fachadas su perro estaba haciendo sus necesidades en un árbol, entre ambos se extendía una de estas correas extensibles, así dos personas y su perro ocupaban toda la acera poniendo, sin darse cuenta, supongo, una trampa que podía hacer caer a cualquiera que no esperara encontrarse una cinta cruzando la acera.

No es la primera vez que critico estas correas extensibles que considero peligrosas. Entiendo que dan al cánido cierto grado de libertad pero es un disparate que estas correas permitan al cánido alejarse 10 metros de su propietario extendiendo una trampa a los pies de otros viandantes incautos.