2 d’oct. 2010

La degradació de la política / UPYD i C's junts?

La degradació de la política / UPYD i C's junts?

La degradació de la política
La política espanyola s'assembla cada dia més a un circ, el problema és que hi ha molt equilibrista de les paraules i dels fets i masses pallassos que ni fan cap aportació positiva i ni tant sols fan cap gràcia, només ens faltava que al planter de pallassos d'aquest circ s'hi afegís Belén Esteban. A Soraya Sáenz de Santamaría, portaveu del Partit Popular li van preguntar sobre el fet que una enquesta diu que si Belén Esteban es presentés en un partit polític aquest es convertiria en la tercera força al Congrés dels Diputats. La portaveu del PP va defensar el dret de Belén Esteban a presentar-se a les eleccions. Belén Esteban va dir dies abans que ella vota al PP. És cert que cadascú és molt lliure de presentar-se a les eleccions, si vol, i a votar a qui vulgui, més preocupant és que la gent pugui convertir al partit polític que portés a les seves llistes a algú com Belén Esteban, i que segons les enquestes aquest partit arribés a ser el tercer en nombre d'escons. Crec que els partits tradicionals han degradat en excés la política i això permet l'entrada de partits rars i gent més rara encara. Seguint el model del Partit Millor, crec que d'Islàndia, un partit dels estebanistes podria exigir que qualsevol partit que vulgui pactar amb ells ha de demostrar haver-se vist tots els programes on surti Belén Esteban. Seria absurd negar la influència de la televisió en la política, llàstima que la influència en la política espanyola sigui la teleescombraria de Telecinco i no el programa Redes, així ens va a tots plegats.

UPYD i C's junts?
El cofundador d'UPYD a Catalunya, Ángel Manuel Hernández, ha anunciat el seu propòsit de formar una coalició amb Ciutadans (C's) per a les properes eleccions al Parlament de Catalunya. Creu, Hernández, que si es presenten per separat corren el risc de quedar-se sense representació parlamentària. Ja fa temps que el partit ultranacionalista espanyol de Rosa Díez (UPYD) intenta fagocitar als lerrouxistes dels C's, alguns dels fundadors de C's han assistit als mitins de Rosa Díez – sembla que les rates més grosses del vaixell lerrouxista que s'enfonsa fugen cap al vaixell ultranacionalista -, aquesta proposta podria ser l'equivalent d'una OPA política d'un partit sobre un altre davant el temor que per separat uns no aconseguiran el que ansien i els altres podrien perdre el que ara tenen.



La degradación de la política / ¿UPyD y C's juntos?

La degradación de la política

La política española se parece cada día más a un circo, el problema es que hay mucho equilibrista de las palabras y los hechos y muchos payasos que ni hacen ninguna aportación positiva y ni siquiera hacen ninguna gracia, sólo nos faltaba que a la cantera de payasos de este circo se añadiera Belén Esteban. A Soraya Sáenz de Santamaría, portavoz del Partido Popular le preguntaron sobre el hecho de que una encuesta dice que si Belén Esteban se presentara en un partido político éste se convertiría en la tercera fuerza en el Congreso. La portavoz del PP defendió el derecho de Belén Esteban a presentarse a las elecciones. Belén Esteban dijo días antes de que ella vota al PP. Es cierto que cada uno es muy libre de presentarse a las elecciones, si quiere, ya votar a quien quiera, más preocupante es que la gente pueda convertir al partido político que llevara en sus listas a alguien como Belén Esteban, y que según las encuestas este partido llegara a ser el tercero en número de escaños.Creo que los partidos tradicionales han degradado en exceso la política y esto permite la entrada de partidos raros y gente más rara todavía.Siguiendo el modelo del Partido Mejor, creo que de Islandia, un partido de los estebanistes podría exigir que cualquier partido que quiera pactar con ellos debe demostrar haberse visto todos los programas donde salga Belén Esteban.Sería absurdo negar la influencia de la televisión en la política, lástima que la influencia en la política española sea la telebasura de Telecinco y no el programa Redes, así nos va a todos.

¿UPyD y C's juntos?



El cofundador de UPyD en Cataluña, Ángel Manuel Hernández, ha anunciado su propósito de formar una coalición con Ciutadans (C's) para las próximas elecciones al Parlamento de Cataluña. Cruz, Hernández, que si se presentan por separado corren el riesgo de quedarse sin representación parlamentaria.Ya hace tiempo que el partido ultranacionalista español de Rosa Díez (UPyD) intenta fagocitar los lerrouxistas los C's, algunos de los fundadores de C's han asistido a los mítines de Rosa Díez - parece que las ratas más grandes del barco lerrouxista que se hunde huyen hacia el barco ultranacionalista -, esta propuesta podría ser el equivalente de una OPA política de un partido sobre otro ante el temor de que por separado unos no conseguirán lo que ansían y los otros podrían perder lo que ahora tienen.