22 d’oct. 2010

Les caixeres del Dia


Les caixeres del Dia

Ahir vaig anar a comprar pa a un Dia, i vaig poder confirmar un fet que ja m'havien explicat altres persones, aquest fet és l'estat de mal humor permanent d'aquestes noies, sembla que forma part de la identitat de la marca que les seves caixeres es mostrin esquerpes amb la clientela. Això es veu al rostre, tenen cara d'emprenyades i amb el gest, la caixera que va cobrar-me el pa va tornar-me el canvi fent una ganyota estranya com si estigués emprenyada amb mi. Però sembla que aquesta cara d'emprenyades la tenen durant tota la seva jornada laboral. O l'han de posar perquè el contracte laboral les obliga o se senten tan menystingudes per l'empresa que ho mostren a la clientela posant aquesta ganyota aspra.



Las cajeras del Día

Ayer fui a comprar pan a un Día, y pude confirmar un hecho que ya me habían explicado otras personas, este hecho es el estado de malo humor permanente de estas chicas, parece que forma parte de la identidad de la marca que sus cajeras se muestren ariscas con la clientela. Eso se ve al rostro, tienen cara de jorobadas y con el gesto, la cajera que cobró el pan regresó el cambio haciendo una mueca extraña como si estuviese jorobada con mí, Pero parece que esta cara de jorobadas la tienen durante toda su jornada laboral. O lo deben poner porque le contrato laboral las obliga o se sienten tan menospreciadas por la empresa que lo muestran a la clientela poniendo esta mueca áspera.

3 comentaris:

Dama Negra ha dit...

uy,ja em diràs a quin Dia vas?,pues el Dia que jo vaig habitualment..totes las caixeres y responedores son de lo mes normal,i crec que mai m'han fet una gets com el que tu dius,però la setmana que be m'hi fixarè mes.
De ser així com tu dius,vaya poca vergonya’s el jefes de tal cadena. es per denunciar-los.Petons muasss

Antoniatenea ha dit...

Jaume, haz como yo: Si me parecen antipáticas las dependientas no vuelvo. En la vida hay que buscar en buen rollo y uno cuando trabaja ha de ser profesional y poner todo el encanto que pueda para saber vender. Ocurre que el neocio no es suyo y les importa poco que se venda o no pero a mi me expulsan del lugar cuando veo actutudes tan hostiles!
Besos!

Jaume C. i B. ha dit...

Dama Negra: No acostumo a entrar al Dia, tinc un Bon Preu davant de casa, però passava pel davant d'aquest Dia i vaig enrecordar-me que necessitava pa. La meva mare si que m'havia comentat com eren d'esquerpes les caixeres del Dia, i he vist a internet que hi ha més gent que ho diu.

Antoniaatenea: Como le he comentado a Dama Negra no suelo comprar en el Dia, esto fue porqué pasaba por delante y me acordé que necesitaba pan. Parece ser que las condiciones laborales podrían ser la causa de ese mal carácter.