22 d’oct. 2010

Francisco Javier León de la Riva insulta Leire Pajín

Francisco Javier León de la Riva insulta Leire Pajín



Els dirigents del Partit Popular cada cop s'assemblen més als tertulians dels programes d'Intereconomía, per exemple “el gato al agua”, autèntic exemple de la grolleria, la bajanada mediàtica i la mala educació. No només comparteixen una ideologia ultradretana molt radical, ara s'han empeltat també de les formes grolleres que gasten en aquell canal de televisió. El dirigent del Partit Popular i alcalde de Valladolid Francisco Javier León de la Riva ha demostrat la seva poca educació referint-se a la ministra de Sanitat, Política Social i Igualtat, Leire Pajín, en uns termes ofensius que res tenen a veure amb la crítica política a un polític d'un altre partit però que en canvi si que són una mostra grollera de masclisme. Tret d'unes ànsies d'obtenir una notorietat a qualsevol preu aquestes declaracions no s'entenen i no poden justificar-se de cap de les maneres. Les declaracions han sigut les següents, llegiu, escolteu la gravació i jutgeu aquestes paraules: “Hi ha que clama al cel, oi?, És el de la ministra de Sanitat i política social, Leire Pajín, veritat, que és una noia preparadíssima, hàbil discreta, que va a repartir condons a tort ia dret per allà on vagi , i que serà l'alegria de l'horta. Jo he de dir que cada vegada que la veig la cara i aquests musells penso el mateix però no ho explicaré aquí”. Per aquestes declaracions ha rebut crítiques merescudes. Per exemple, el ministre de Foment i número dos del PSOE, José Blanco, ha dit que “li demano a Rajoy que actuï o serà còmplice d'unes declaracions masclistes, repugnants i menyspreables”.Crec que en la seva línia habitual, Mariano Rajoy no s'ha pronunciat sobre aquestes declaracions, segurament els guionistes de “el gato al agua” no li han dit que havia de dir. L'exministra Celia Villalobos (PP) va qualificar les paraules del seu company de partit d'”estúpides i poc apropiades”. La secretària d'Estat per Igualtat, Bibiana Aído (PSOE) ha declarat que “ni els insults ni els atacs intolerables apartaran a Pajín del camí de la igualtat”. En aquestes circumstàncies seria normal que León de la Riva demanés disculpes. I ho va fer, però allò que havien de ser unes disculpes va ser un aprofundiment en l'insult quen va dir que “Vaig tenir un excés verbal al reconéixer en veu alta lo que alguna vegada he pensat sobre l'aspecte de la nova ministra, que recorda a un personatge de dibuixos animats. Aquestes declaracions no han sigut correctes i no hauria d'haver-les fet. No tinc inconvenient a demanar disculpes a la senyoreta Pajín”, Unes paraules que començaven sent unes disculpes acaben sent un insult afegit a les anteriors paraules.

Vídeo: Francisco Javier Leon de la Riva (Patido Popular), alcalde de Valladolid insulta Leire Pajín (PSOE), Ministra de Sanidad, Política Social e Igualdad.




Francisco Javier León de la Riva insulta Leire Pajín



Los dirigentes del Partido Popular cada vez se parecen más a los tertulianos de los programas de Intereconomía, por ejemplo "el gato al agua", auténtico ejemplo de la grosería, la tontería mediática y la mala educación. No sólo comparten una ideología ultraderechista muy radical, ahora se han contaminado también de las formas groseras que gastan en ese canal de televisión. El dirigente del Partido Popular y alcalde de Valladolid Francisco Javier León de la Riva ha demostrado su poca educación refiriéndose a la ministra de Sanidad, Política Social e Igualdad, Leire Pajín, en unos términos ofensivos que nada tienen que ver con la crítica política a un político de otro partido pero que en cambio sí que son una muestra grosera de machismo. Salvo unas ansias de obtener una notoriedad a cualquier precio estas declaraciones no se entienden y no pueden justificarse de ninguna manera. Las declaraciones han sido las siguientes, lees, escuchas la grabación y juzgad estas palabras: " Ya lo que clama al cielo, ¿verdad?, es lo de la ministra de Sanidad y política social, Leire Pajín, verdad, que es una chica preparadísima, hábil discreta, que va a repartir condones a diestro y siniestro por donde quiera que vaya, y que va a ser la alegría de la huerta. Yo tengo que decir que cada vez que la veo la cara y esos morritos pienso lo mismo pero no lo voy a contar aquí". Por estas declaraciones ha recibido críticas merecidas. Por ejemplo, el ministro de Fomento y número dos del PSOE, José Blanco, ha dicho que "le pido a Rajoy que actúe o será cómplice de unas declaraciones machistas, repugnantes y despreciables". Creo que en su línea habitual, Mariano Rajoy no se ha pronunciado sobre estas declaraciones, seguramente los guionistas de "el gato al agua" no le han dicho que tenía que decir. La ex ministra Celia Villalobos (PP) calificó las palabras de su compañero de partido de "estúpidas y poco apropiadas". La secretaria de Estado para Igualdad, Bibiana Aído (PSOE) ha declarado que "ni los insultos ni los ataques intolerables apartarán a Pajín del camino de la igualdad". En estas circunstancias sería normal que León de la Riva pidiera disculpas. Y lo hizo, pero lo que debían ser unas disculpas fue una profundización en el insulto indican dijo que "Tuve un exceso verbal al reconocer en voz alta lo que alguna vez he pensado sobre el aspecto de la nueva ministra , que recuerda a un personaje de dibujos animados. Estas declaraciones no han sido correctas y no debería haberlas hecho. No tengo inconveniente en pedir disculpas a la señorita Pajín", Unas palabras que empezaban siendo unas disculpas acaban siendo un insulto añadido a las anteriores palabras.

2 comentaris:

Antoniatenea ha dit...

Me parece estupendo que dejes tu comentario aquí porque yo ni me había enterado de semejantes declaraciones casposas y machistas que sólo confirman mi antipatía por el partido del alcalde de Valladolid.
Lo voya a compartir en facebook con tu permiso tu blog.
Besos!

Jaume C. i B. ha dit...

Tienes mi permiso siempre. Si estas declaraciones dichas por cualquiera son irrespetuosas, dichas por un dirigente político como es en este caso un alcalde me parecen absolutamente despreciables. Me molestan mucho los políticos que se comportan como borrachos de taverna.