17 d’oct. 2010

És C's el partit dels strippers?

És C's el partit dels strippers?

Si fa quatre anys era Albert Rivera qui sortia despullat en el cartell electoral dient que no tenia res que amagar, primera gran mentida, ara fa despullar-se a altres persones pel cartell de les properes eleccions al Parlament. Ja sabem que tenen poc que aportar a la política i que els lerrouxistes dels C's necessiten dels cops d'efecte per dir que existeixen però no és seriós que en els cartells electorals hi comencin a sortir persones despullades, no estem a la Itàlia de la Cicciolina, i si poca gràcia em feia que la política s'hagués convertit en un circ ple de pallassos encara em fa menys gràcia que ara sembli una pel·lícula espanyola dels anys 70 – l'època del “destape” – o en un cabaret de pa sucat en oli. En una cosa no ens van mentir quan en el cartell de l'anterior campanya electoral Albert Riera sortia despullat dient que no tenia res que amagar, amb el temps ha demostrat que tampoc tenia res que mostrar, res que aportés alguna novetat a la política catalana, ni tan sols la seva ideologia lerrouxista. El següent pas serà prometre fel·lacions als votants?. Ni en això serien originals, ja va haver-hi una candidata, no recordo a quin país que va prometre això, i la veritat és que tampoc és nou que un “polític” es despulli, ja ho va fer la Cicciolina a Itàlia fa uns quants anys. I confeso que prefereixo la Cicciolina a l'Albert Ribera. És evident que C's no aporta res per aquesta banda a la política, tampoc fan ni diuen res que altres no hagin fet o dit abans que ells, només són còpies, i no gaire bones, per cert. Fins ara només han aportat a la política catalana la novetat de sortir despullats al cartell electoral, i com he dit això a l'estranger ja ho havien fet, només els queda sortir follant en el cartell electoral, això si que seria un tipus de campanya nova i diferent.



¿Es C's el partido de los strippers?

Si hace cuatro años era Albert Rivera quien salía desnudo en el cartel electoral diciendo que no tenía nada que esconder, primera gran mentira, hace desnudarse a otras personas por el cartel de las próximas elecciones al Parlamento. Ya sabemos que tienen poco que aportar a la política y que los lerrouxistas los C's necesitan los golpes de efecto para decir que existen pero no es serio que en los carteles electorales empiecen a salir personas desnudas, no estamos en la Italia de la Cicciolina , y si poca gracia me hacía que la política se hubiera convertido en un circo lleno de payasos todavía me hace menos gracia que ahora parezca una película española de los años 70 - la época del "destape" - o en un cabaret de pacotilla. En una cosa no nos mintieron cuando en el cartel de la anterior campaña electoral Albert Riera salía desnudo diciendo que no tenía nada que esconder, con el tiempo ha demostrado que tampoco tenía nada que mostrar, nada que aportara alguna novedad en la política catalana , ni siquiera su ideología lerrouxista. El siguiente paso será prometió felaciones a los votantes?. Ni en eso serían originales, ya hubo una candidata, no recuerdo a qué país que prometió esto, y la verdad es que tampoco es nuevo que un "político" se desnude, ya lo hizo la Cicciolina en Italia hace unos cuantos años. Y confieso que prefiero la Cicciolina a Albert Ribera. Es evidente que C's no aporta nada por este lado la política, tampoco hacen ni dicen nada que otros no hayan hecho o dicho antes que ellos, sólo son copias, y no muy buenas, por cierto. Hasta ahora sólo han aportado a la política catalana la novedad de salir desnudos en el cartel electoral, y como he dicho esto en el
extranjero ya lo habían hecho, sólo les queda salir follando en el cartel electoral, eso si que sería un tipo de campaña nueva y diferente.