16 de set. 2012

Sóc català, doncs, sóc inconstitucional, detinguin-me

Sóc català, doncs, sóc inconstitucional, detinguin-me 

La secretària general del Partit Popular, presidenta de la comunitat castellano-manxega, la senyora María Dolores de Cospedal (el nadó al baptisme, la núvia al casament, el mort al funeral i ella mateixa toca les campanes, tot alhora) va advertir que la manifestació independentista de dimarts passat, ella ho va dir el dia abans, era anticonstitucional. Doncs miri, detingui’ns, jo hi era i un milió i mig més de catalans, ja poden enviar-nos la Guàrdia Civil, la Policia Nacional o la Legió amb la cabra, i detingui’ns a tots. I després provin d’explicar al món aquesta barbaritat.

S’estima que encara hi ha vigents més de 500 disposicions legals contra la llengua catalana. La llengua catalana és, per tant una llengua il·legal, i jo, escrivint aquest article estic cometent un delicte. Detinguin-me. I detingui’ns a tots els blocàires que escrivim en català, els periodistes i columnistes, els escriptors, per escriure en català, doncs estem incomplint les seves lleis.

Sóc independentista, vull que el meu país, Catalunya, sigui un Estat, i això és, inconstitucional, ja que la Constitució espanyola no només no reconeix el dret a l’autodeterminació sinó que el prohibeix explícitament i posa l’exèrcit com a garant que aquest dret, que està recollit per la Declaració Universal dels Drets dels Pobles de les Nacions Unides, no pugui ser exercit a Espanya. Desconec ara si Espanya va arribar a signar aquest document, si no ho ha fet puc entendre que negui el dret a l’autodeterminació, és l’únic Estat membre de la UE que no ha reconegut Kosovo, si va signar la DUDP encara és més greu perquè signen documents que després es neguen a complir, cal dir, que això és irrellevant, que un governant espanyol signi un acord o doni la seva paraula no és garantia de res. Vull la independència del meu país. Detinguin-me.

 

 

 

Soy catalán, pues, soy inconstitucional, deténganme 

La secretaria general del PP, presidenta de la comunidad castellano-manchega, la señora María Dolores de Cospedal (el bebé en el bautismo, la novia en la boda, el muerto en el funeral y ella misma toca las campanas, todo a la vez) advirtió que la manifestación independentista martes pasado, ella lo dijo el día antes, era anticonstitucional. Pues mire, deténganos, yo estaba, y un millón y medio más de catalanes, ya pueden enviarnos la Guardia Civil, la Policía Nacional o la Legión con la cabra, y deténganos a todos. Y después prueben de explicar al mundo esta barbaridad.

Se estima que todavía hay vigentes más de 500 disposiciones legales contra la lengua catalana. La lengua catalana es, por tanto una lengua ilegal, y yo, escribiendo este artículo estoy cometiendo un delito. Deténganme. Y deténganos a todos los bloggers que escribimos en catalán, a los periodistas y columnistas, los escritores, por escribir en catalán, pues estamos incumpliendo sus leyes.

Soy independentista, quiero que mi país, Catalunya, sea un Estado, y eso es, inconstitucional, ya que la Constitución española no sólo no reconoce el derecho a la autodeterminación sino que lo prohíbe explícitamente y pone el ejército como garante de que este derecho, que está recogido por la Declaración Universal de los Derechos de los Pueblos de las Naciones Unidas, no pueda ser ejercido en España. Desconozco ahora si España llegó a firmar este documento, si no lo ha hecho puedo entender que niegue el derecho a la autodeterminación, es el único Estado miembro de la UE que no ha reconocido Kosovo, si firmó la DUDP aún más grave porque firman documentos que luego se niegan a cumplir, hay que decir, que eso es irrelevante, que un gobernante español firme un acuerdo o dé su palabra no es garantía de nada. Quiero la independencia de mi país. Deténganme

2 comentaris:

Patric ha dit...

La verdad no creo que te detengan por querer la independencia de tu país, si así fuera me parecería una barbarie..!

Jaume C. i B. ha dit...

En estos días alguna prensa española está pidiendo desde enviar el ejército a Catalunya hasta intervenir la Generalitat amparados, eso si, en una Constitución española que la derecha española usa como si de un garrote se tratara. Evidentemente el texto solo es una provocación.