21 d’oct. 2011

Telecinco, catalanofòbia, racisme i homofòbia

Telecinco, catalanofòbia, racisme i homofòbia

Telecinco, cadena que per ella mateixa ja em produeix al•lèrgia, emet un programa que es titula “Mujeres y Hombres y Viceversa”, amb aquest títol i aquesta cadena no pot ser res de bo. Llegeixo a l'article que en aquest programa de la “cadena amiga” tenen un xat en què un individu identificat com Jeremías li preguntava a José Luís, suposo que deu ser un concursant “Si tuvieras un hijo, qué preferirías: ¿que fuera homosexual, que fuera negro o que fuera catalán?”. El concursant va respondre: “Con tal de su felicidad y la mía, me daría igual”. Telecinco va retirar aquesta pregunta hores després i al•lega que la pregunta va aparèixer en pantalla degut a un error humà i que mai hauria d'haver estat acceptada pels administradors de la pàgina.


Desconec quina mena de programa és aquest però el títol, “Hombres y Mujeres y Viceversa”, ja em produeix una mica d'angúnia i la cadena que l'emet encara més.


Telecinco va donar suport a l'infame “manifiesto de la lengua común”. Fa uns mesos la seva principal competidora, Antena 3, va preguntar als seus televidents a la seva web el seu parer sobre l'elecció de “Pa negre”, deixant molt clar que era una pel•lícula rodada en català, per representar el cinema espanyol als Oscars.


A mi el que em preocuparia és que un fill meu decidís treballar a Telecinco, abans prefereixo que es faci traficant d'armes o fins i tot polític corrupte del PP que treballar en aquell bordell televisiu.














Telecinco, catalanofobia, racismo y homofobia


Telecinco, cadena que por ella misma ya me produce alergia, emite un programa que se titula "Mujeres y Hombres y Viceversa", con este título y esta cadena no puede ser nada bueno. Leo en el artículo que en este programa de la "cadena amiga" tienen un chat en el que un individuo identificado como Jeremías le preguntaba a José Luis, supongo que debe de ser un concursante "Si tuvieras un hijo, ¿qué preferirías: ¿que Fuera homosexual , que Fuera negro o Fuera catalán? ". El concursante respondió: "Con tal de apoyo felicidad y la mía, me Daría igual". Telecinco retiró esta pregunta horas después y alega que la pregunta apareció en pantalla debido a un error humano y que nunca debería haber sido aceptada por los administradores de la página.


Desconozco qué tipo de programa es este pero el título, "Hombres y Mujeres y Viceversa", ya me produce un poco de angustia y la cadena que lo emite aún más.


Telecinco apoyar la infame "manifiesto de la lengua común". Hace unos meses su principal competidora, Antena 3, preguntó a sus televidentes en su web su opinión sobre la elección de "Pa negre", dejando muy claro que era una película rodada en catalán, para representar el cine español en los Oscar.


A mí lo que me preocuparía es que un hijo mío decidiera trabajar en Telecinco, antes prefiero que se haga traficante de armas o incluso político corrupto del PP que trabajar en ese burdel televisivo.