13 d’abr. 2009

C's

El partit lerrouxista Ciutadans es presenten davant de la societat com un partit partidari del bilingüisme tot i que ells no són practicants d'aquest bilingüisme que tant prediquen. Un exemple és aquesta consulta que els vaig fer. El text en blau està escrit per mi i el vermell és la seva resposta.
-----
El partido lerrouxista Ciudadanos se presentan ante la sociedad como un partido partidario del bilingüismo aunque ellos no son practicantes de este bilingüismo que tanto predican. Un ejemplo es esta consulta que les hice. El texto en azul está escrito por mí y el rojo es su respuesta.

To:

Subject:
Re: Una consulta
From: info@ciudadanos-cs.org
Date: Sun, 8 Feb 2009 13:48:57 +0000

Es su problema. Lea nuestro programa electoral.


> ------Mensaje original------
> De:
> Enviado: 8 Feb 2009 2:00 PM
> Asunto: Una consulta
>
> Suposem que em trasllado amb la meva família a Madrid. Defendríeu que els meus fills puguessin rebre una part de les classes en català a més de classes de català?. Només demano una resposta breu, no propaganda.
>
> Supongamos que me traslado con mi familia a Madrid. ¿Defenderíais que mis hijos puedan recibir una parte de las clases en catalán además de clases de catalán?. Solo pido una respuesta breve, no propaganda
.