29 d’oct. 2008

Assumptes PPoPPulars

Marina de Fang
El complex turístic estrella del dirigent peper Eduardo Zaplana i exemple de les polítiques turístiques del PP sembla que no passa els seus millors moments. Dels 1200 treballadors de Marina d'or 200 i escaig seran despatxats degut a que la crisi - l'omnipresent crisi - comença a afectar-los. Ja fa anys vaig dir que tots aquests complexos turístics promoguts per polítics del PP eren un bluf. El temps m'ha acabat donant la raó.
Marina de Barro
El complejo turístico estrella del dirigente pepero Eduardo Zaplana y ejemplo de las políticas turísticas del PP parece que no pasa sus mejores momentos. de los 1200 trabajadores de Marina d'Or 200 y pico serán despedidos debido a que la crisis - la omnipresente crisis - empieza a afectarlos. Ya hace años dije que todos estos complejos turísticos promovidos por políticos del PP eran un bluf. El tiempo me ha acabado dando la razón.
La Razón i ABC preocupats pels cotxes i els despatxos dels polítics que no són del PP
.La Razón i ABC han iniciat una carrera a veure qui denuncia les incorreccions dels polítics de tots els partits polítics excepte els del PP. Si fa uns dies des de l'ABC criticaven els extres del cotxe del president del Parlament de Catalunya ara La Razón, clònic del monarquicofranquista ABC, publica un article sobre els gastos de remodelació del despatx del President de la Xunta de Galícia, Emilio Pérez Touriño. No nego que en temps de crisi sigui lleig canviar el despatx o el cotxe a càrrec del contribuent però quan aquests dos diaris han callat davant dels casos de corrupció de dirigents del PP crec que això els incapacita per dir res. Canviar el cotxe o el despatx pot ser incorrecte però ficar-se els diners públics a la butxaca com han fet alguns dirigents del PP, alguns, per cert, condemnats per corrupció o pendents de judici, és molt més greu. Que el senyor Pérez Touriño hagi decidit remodelar el seu despatx no em molesta, potser no era el moment, però no és delicte. Si tantes ganes tenen els "periodistes" de l'ABC i de La Razón d'investigar els recomano que comencin a investigar que fan els polítics del PP.
La Razón y ABC preocupados por los coches y los despachos de los políticos que no son del PP.
La Razón y ABC han iniciado una carrera a ver quien denuncia las incorrecciones de los políticos de todos los partidos políticos excepto los del PP. Si hace unos días desde el ABC criticaban los extras del coche del presidente del Parlamento de Cataluña ahora La Razón, clónico del monarquicofranquista ABC, publica un artículo sobre los gastos de remodelación del despacho del Presidente de la Xunta de Galicia, Emilio Pérez Touriño. No niego que en tiempo de crisis sea feo cambiar el despacho o el coche a cargo del contribuyente pero cuando estos dos diarios han callado ante de los casos de corrupción de dirigentes del PP creo que éso los incapacita por decir nada. Cambiar el coche o el despacho puede ser incorrecto pero meterse el dinero público en el bolsillo como han hecho algunos dirigentes del PP, algunos, por cierto, condenados por corrupción o pendientes de juicio, es mucho más grave. Que el señor Pérez Touriño haya decidido remodelar su despacho no me molesta, quizá no era el momento, pero no es delito. Si tantas ganas tienen los "periodistas" del ABC y de La Razón de investigar les recomiendo que empiecen a investigar que hacen los políticos del PP.
ABC contra tots / ABC contra todos

1 comentari:

Patric ha dit...

Da pena como los seres humanos se atacan entre ellos.