19 d’ag. 2011

Mourinhades

Mourinhades

Jose Mourinho ha estat devorat pel personatge patètic que ell mateix va crear, ara ja ha deixat de ser Jose Mourinho per convertir-se en Mou. Si algú pensava que Mou no podria superar el nivell de ximpleria que va assolir al final de la passada temporada, anava ben errat, és ben evident que Mou està preparat per provocar-nos moltes nits de vergonya aliena durant tota aquesta temporada, i ha començat fort, si continua amb la progressió actual quan acabi aquesta temporada haurem presenciat com Mou assoleix els més elevats cims de la ruqueria humana.
Donarà tardes de glòria als seus imitadors, dels quals acabarà convertint-se ell mateix, si no ho és ja, en una còpia barroera de la còpia d'ell mateix.
Si les seves declaracions des de fa temps són un exemple de deliri el seu comportament aconsegueix deixar perplex a tothom.
Ahir s'enfrontava el Futbol Club Barcelona dirigit pel Pep Guardiola amb el Reial Madrid dirigit pel José Mourinho ara ja transformat en Mou. Es jugaven la Supercopa d'Espanya, partit que enfronta al campió de la Lliga, el Barça, amb el de la Copa del Rei, Madrid.
El Barça va aconseguir guanyar el partit, i no hem de menysprear el joc del Madrid que en molts moments va jugar millor, però alguns dels seus jugadors van entrar als jugadors barcelonistes amb una duresa absolutament innecessària.
En el partit d'anada jugat al Bernabeu, l'Estadi del Madrid, el resultat va ser d'empat a 2 gols, en el partit de tornada al Camp Nou va guanyar el Barça per 3 a 2, un global de 5-3. Però el que quedarà en el record d'aquest partit va ser l'absurda agressió comesa per Mou contra el segon entrenador del Barça, Tito Vilanova. Durant la roda de premsa Mou va fer declaracions en què menyspreava a Tito Vilanova, al qual acabava d'agredir ficant-li un dit a l'ull, dient que no sabia com es deia. Mourinho s'ha tornat boig però aquells que estan pel damunt d'ell el continuen protegint i deixant que continuï amb els seus tristos espectacles.

Vídeo: Agressió de Mourinho a Tito Vilanova i reaccions posteriors
Mourinho continua muntant l'espectacle allà on va, un trist espectacle amb declaracions pròpies d'un desequilibrat i accions pròpies d'una criatura malacostumada. També he inclòs les declaracions de Pep Guardiola, Xavi Hernández, Cesc Fàbragas i Gerard Piqué.

Mourinho continúa montando el espectáculo allá donde va, un triste espectáculo con declaraciones propias de uno faltoso y acciones propias de una criatura malacostumbrada. También he incluido las declaraciones de Pep Guardiola, Xavi Hernández, Cesc Fàbragas y Gerard Piqué.





Mourinhadas
Jose Mourinho ha sido devorado por el personaje patético que él mismo creó, ahora ya ha dejado de ser Jose Mourinho para convertirse en Mover. Si alguien pensaba que Mou no podría superar el nivel de tontería que alcanzó al final de la pasada temporada, iba bien equivocado, es evidente que Mueve está preparado para provocarnos muchas noches de vergüenza ajena durante toda esta temporada, y ha comenzado fuerte, si continúa con la progresión actual cuando termine esta temporada tendremos presenciado como Mueve alcanza los más elevados picos de la peluquería humana.
Dará tardes de gloria a sus imitadores, de los que acabará convirtiéndose él mismo, si no lo es ya, en una copia burda de la copia de sí mismo.
Si sus declaraciones desde hace tiempo son un ejemplo de delirio su comportamiento consigue dejar perplejo a todo el mundo.
Ayer se enfrentaba el Fútbol Club Barcelona dirigido por Pep Guardiola con el Real Madrid dirigido por José Mourinho ahora ya transformado en Mover. Se jugaban la Supercopa de España, partido que enfrenta al campeón de la Liga, el Barça, con el de la Copa del Rey, Madrid.
El Barça logró ganar el partido, y no debemos menospreciar el juego del Madrid que en muchos momentos jugó mejor, pero algunos de sus jugadores entraron a los jugadores barcelonistas con una dureza absolutamente innecesaria.
En el partido de ida jugado en el Bernabeu, el estadio del Madrid, el resultado fue de empate a 2 goles, en el partido de vuelta en el Camp Nou ganó el Barça por 3 a 2, un global de 5-3 . Pero lo que quedará en el recuerdo de este partido fue la absurda agresión cometida por Mueve contra el segundo entrenador del Barça, Tito Vilanova. Durante la rueda de prensa Mou hizo declaraciones en las que despreciaba a Tito Vilanova, al que acababa de agredir metiéndole un dedo en el ojo, diciendo que no sabía cómo se llamaba. Mourinho se ha vuelto loco pero aquellos que están por encima de él lo siguen protegiendo y dejando que continúe con sus tristes espectáculos.