6 de des. 2010

Imatges de Barcelona dels primers dies del mes de desembre / Imágenes de Barcelona de los primeros días del mes de diciembre

Imatges de Barcelona dels primers dies del mes de desembre / Imágenes de Barcelona de los primeros días del mes de diciembre

Pessebre a la Plaça Sant Jaume / Pesebre en la Plaça Sant Jaume

Com cada any en aquestes dates han muntat un pessebre a la plaça Sant Jaume, al costat de la façana del Palau de la Generalitat. És més tradicional que el d'altres anys i aquest any no hi ha hagut la baixada de pantalons a la que ens tenien acostumats els últims anys i han posat la figura més tradicional dels pessebres catalans, el caganer. Però no entenc que fa un caçador amb escopeta en un pessebre que representa una escena del segle I.

Como cada año en estas fechas han montado un pesebre en la plaza Sant Jaume, en el lado de la fachada del Palau de la Generalitat. Es más tradicional que el de otros años y este año no ha habido la bajada de pantalones a la que nos tenían acostumbrados los últimos años y han puesto la figura más tradicional de los pesebres catalanes, el caganer. Pero no entiendo que hace un cazador con escopeta en un pesebre que representa una escena del siglo I.

Vídeo: Pessebre a la Plaça Sant Jaume











Sensesostres en un caixer / Sin-techos en un cajero

Eren les 16 hores del diumenge i vaig haver de treure diners del caixer però vaig trobar que tots els sense-sostres de la plaça Urquinaona havien escollit el caixer de la plaça Urquinaona com espai per dormir.

Eran las 16 horas del domingo y hube de sacar dinero del cajero pero encontré que todos los sin-techos de la plaza Urquinaona habían escogido el cajero de la plaza Urquinaona como espacio por dormir.

Compra't un pony / Cómprate un pony

En un dels parquímetres del carrer Trafalgar algú va escriure aquest missatge “Compra't un pony”.

En uno de los parquímetros de la calle Trafalgar alguien escribió este mensaje “Cómprate un pony”.


Arbre de Nadal / Arbol de Navidad

Aquest arbre de Nadal format per boles enormes està al Centre Comercial Glòries.

Este árbol de Navidad formada por bolas enormes está En El Centro Comercial Glorias.