18 de maig 2012

El govern espanyol continua ficant la pota

El govern espanyol continua ficant la pota

Millor seria que el govern espanyol no fes absolutament res, no digués res, no respirés, bé, això si, que respirin, però que no moguin ni una cella, així potser aconseguiran no fer cap més cagada. Millor que no facin res i no diguin res o acabaran ficant-se ells i ficant-nos a nosaltres en un embolic dels grossos. Ja és greu que amb les mesures que estan prenent per sortir de la crisi tot continuï enfonsant-se més i més.
L’última errada del govern espanyol no afecta la crisi però si que demostra que aquest govern és barroer i poc inspirat. Anem a pams. L’escriptor mexicà Carlos Fuentes, una de les figures cabdals de la literatura mexicana ha mort, no és tan complicat enviar el condol a la família d’aquest escriptor i al poble i el govern mexicà, però fins i tot en això aquest govern incompetent ha demostrat la seva poca traça, han publicat una nota de premsa amb el següent text: “Condol del president del govern per la mort de l'escriptor Carlos Fuentes, pare d'Artur Mas”. El pare d’Artur Mas no és Carlos Fuentes, que és un escriptor mexicà (acabat de traspassar), però llavors, com ha estat que s’ha publicat aquest text?. Sembla que la persona que va escriure el text va fer un copia/enganxa del comunicat de condol amb motiu de la mort del pare del president Artur Mas. La secretaria d’Estat de comunicació va adonar-se de la ficada de pota i l’ha rectificat.




El gobierno español sigue metiendo la pata

Mejor sería que el gobierno español no hiciera absolutamente nada, no dijera nada, no respirara, bueno, eso si, que respiren, pero que no muevan ni una ceja, así quizás conseguirán no hacer ninguna cagada más. Mejor que no hagan nada y no digan nada o acabarán metiéndose ellos y metiéndonos a nosotros en un lío de los gordos. Ya es grave que con las medidas que están tomando para salir de la crisis todo siga hundiéndose más y más.
El último error del gobierno español no afecta la crisis pero sí que demuestra que este gobierno es torpe y poco inspirado. Vayamos por partes. El escritor mexicano Carlos Fuentes, una de las figuras capitales de la literatura mexicana ha muerto, no es tan complicado el pésame a la familia de este escritor y el pueblo y el gobierno mexicano, pero incluso en eso este gobierno incompetente ha demostrado su torpeza, han publicado una nota de prensa con el siguiente texto: "Pésame del presidente del gobierno por la muerte del escritor Carlos Fuentes, padre de Artur Mas". El padre de Artur Mas no es Carlos Fuentes, que es un escritor mexicano (acabado de traspasar), pero entonces, como ha sido que se ha publicado este texto?. Parece que la persona que escribió el texto hizo un copia/pega del comunicado de pésame con motivo de la muerte del padre del presidente Artur Mas. La secretaría de Estado de comunicación se dio cuenta de la metedura de pata y la ha rectificado.

2 comentaris:

patriciaroijonas ha dit...

Un error increíble..!

Jaume C. i B. ha dit...

Imagina, si este gobierno no es capaz de hacer algo tan simple, ¿acaso debemos sorprendernos que no logre solucionar nada?