29 de maig 2012

Walking dead a Miami?


Walking dead a Miami?

Un policia de Miami va disparar contra un home que anava despullat i que estava rossegant la cara d’un altre home, no era una escena de la sèrie “The walking dead” ni de cap pel·lícula del mestre del gènere, George A. Romero, era una escena real. Un policia va sorprendre aquest “zombi” en un pont elevat d’una autopista de Florida rossegant la cara d’un altre home.

Cap a les 14 hores una persona va veure dos homes barallant-se i va avisar la policia, l’agent que va arribar va veure com un home nu estava mossegant l’altre, va ordenar al “zombi” que se separés de l’altre home, però el “zombi” va ignorar les ordres del policia que va disparar contra el “zombi”. Malgrat el tret el “zombi” va continuar mossegant la seva víctima i el policia va tornar a disparar fins a sis cops, matant-lo. L’altre home va ser traslladat a l’hospital amb ferides molt greus. La policia no ha informat de les identitats ni de l’agressor ni de la víctima, creuen que l’agressor va actuar sota els efectes d’alguna droga.







¿Walking dead en Miami?

Un policía de Miami disparó contra un hombre que estaba desnudo y que estaba arrastrando la cara de otro hombre, no era una escena de la serie "The walking dead" ni de ninguna película del maestro del género, George A. Romero, era una escena real. Un policía sorprendió este "zombie" en un puente elevado de una autopista de Florida arrastrando la cara de otro hombre.
Hacia las 14 horas una persona vio a dos hombres peleándose y avisó a la policía, el agente que llegó vio como un hombre desnudo estaba mordiendo el otro, ordenó al "zombie" que se separase de la otro hombre, pero el "zombi" ignoró las órdenes del policía que disparó contra el "zombi". A pesar del disparo el "zombie" continuó mordiendo su víctima y el policía volvió a disparar hasta seis veces, matándolo. El otro hombre fue trasladado al hospital con heridas muy graves. La policía no ha informado de las identidades ni del agresor ni de la víctima, creen que el agresor actuó bajo los efectos de alguna droga.

2 comentaris:

patriciaroijonas ha dit...

Realmente es una escena digna de una pelicula de terror o esas de ciencia ficcion con muertos vivientes o monstruos..!

Jaume C. i B. ha dit...

El mundo se ha vuelto loco, es raro que con tanto tarado queriendo matar a los demás aún no se haya auto-exterminado la Humanidad. Debe ser cosa del cambio climático.