12 de gen. 2011

Ells lladres paralitzen el servei ferroviari

Els lladres paralitzen el servei ferroviari


Uns lladres van robar uns contrapesos de la catenària a prop de Salou. Això va fer caure 420 metres de la catenària en aquest tram i va obligar a suspendre la circulació de 17 trens de mitja i llarga distància entre Cambrils i Salou. ADIF va trigar 5 hores a arreglar el desgavell provocat pels lladres i va obligar als passatgers a fer part del trajecte per carretera. Un tren Regional va quedar aturat per falta de corrent a prop de Salou fins que van poder remolcar-lo. ADIF està valorant els danys i presentarà una denúncia davant els Mossos.

Els robatoris de cable s'estan convertint en una plaga que causen greus perjudicis econòmics al país, ja sigui pels robatoris de catenàries que paralitzen durant hores línies senceres, el robatori de cables d'alta tensió que deixen sense subministrament elèctric a poblacions senceres o sense telèfon quan el robatori és de cable telefònic.

Ahir va produir-se un altre robatori de material ferroviari que ha interromput la circulació en el tram entre Tortosa i L'Aldea, en aquest cas va tractar-se de només 10 metres de cable, però va ser suficient per paralitzar el transit ferroviari en aquest tram.




Los ladrones paralizan el servicio ferroviario

Unos ladrones robaron unos contrapesos de la catenaria cerca de Salou. Esto hizo caer 420 metros de la catenaria en este tramo y obligó a suspender la circulación de 17 trenes de media y larga distancia entre Cambrils y Salou. ADIF tardó 5 horas a arreglar el desbarajuste provocado por los ladrones y obligó a los pasajeros a hacer parte del trayecto por carretera. Un tren Regional quedó parado por falta de corriente cerca de Salou hasta que pudieron remolcarlo. ADIF está valorando los daños y presentará una denuncia ante los Mossos.
Los robos de cable están convirtiendo en una plaga que causan graves perjuicios económicos al país, ya sea por los robos de catenarias que paralizan durante horas líneas enteras, el robo de cables de alta tensión que dejan sin suministro eléctrico a poblaciones enteras o sin teléfono cuando el robo es de cable telefónico.
Ayer se produjo otro robo de material ferroviario que ha interrumpido la circulación en el tramo entre Tortosa y L'Aldea, en este caso tratarse de sólo 10 metros de cable, pero fue suficiente para paralizar el tráfico ferroviario en este tramo.