23 de jul. 2009

El (in)Mundo promou la catalanofòbia



Catalanofòbia
Literalment seria l'odi cap a tot lo català molt estesa a Espanya i promoguda sense complexes per l'anomenada Brunete mediàtica, és a dir, la premsa espanyolista de dretes. Fa pocs dies el diari - hauriem de dir-li libel - El (in)Mundo publicava una enquesta on preguntaven als seus lectors si eren catalanòfobs. El 56% van respondre afirmativament. Considerant que aquest diari rar és el dia que no publica algun article obertament catalanòfob em sorprén que només el 56% voti afirmativament. Sembla una presa de pèl que un dels mitjans de premsa que més ha fet per promoure l'odi contra Catalunya li pregunti als seus lectors si són catalanòfobs. Nano, Pedrojeta, si els has ensinistrat tu, que esperaves que et responguessin?. El diari El (in)Mundo afirma que aquesta enquesta feta a unes 26000 persones si que és representativa de l'opinió dels espanyols. L'actitut del diari El (in)Mundo és constitutiva d'un delicte molt greu.

2.4.2 Incitació a la discriminació, odi i la violència
L'article 510 del Codi Penal castiga amb presó d'un a tres anys i multa de sis a dotze mesos a aquells que incitaren a la discriminació, a l'odi o a la violència contra grups o associacions, per motius racistes, antisemites o altres referents a la ideologia, religió o creences, situació familiar, la pertinença dels seus membres a una ètnia o raça, el seu origen nacional, el seu sexe, orientació sexual, malaltia o minusvalidesa.
Seran castigats amb la mateixa pena els que, amb coneixement de la seva falsedat o temerari menyspreu cap a la veritat, difongueren informacions injurioses sobre grups o associacions en relació a la seva ideologia, religió o creences, la pertinença dels seus
membres a una ètnia o raça, el seu origen nacional, el seu sexe, orientació sexual, malaltia o minusvalidesa.
-----
Catalanofòbia
Literalmente sería el odio hacia todo lo catalán muy extendida en España y promovida sin complejos por la conocida Brunete mediática, es decir, la prensa españolista de derechas. Hace pocos días el periódico - deberíamos llamarle libelo - El (in)Mundo publicaba una encuesta donde preguntaban a sus lectores si eran catalanófobos. El 56% respondieron afirmativamente. Considerando que este periódico raro es el día que no publica algún artículo abiertamente catalanófobo me sorprende que solo el 56% vote afirmativamente. Parece una tomadura de pelo que uno de los medios de prensa que más ha hecho por promover el odio contra Catalunya le pregunte a sus lectores si son catalanófobos. Tío, Pedrojeta, si los has adiestrado tú, ¿que esperabas que te respondan?. El periódico El (in)Mundo afirma que esta encuesta hecha a unas 26000 personas si que es representativa de la opinión de los españoles. La actitud del periódico El (in)Mundo es constitutiva de un delito muy grave.

2.4.2 Incitación a la discriminación, odio y la violencia
El artículo 510 del Código Penal castiga con prisión de uno a tres años y multa de seis a doce meses a aquellos que incitaran a la discriminación, al odio o a la violencia contra grupos o asociaciones, por motivos racistas, antisemitas u otros referentes a la ideología, religión o creencias, situación familiar, la pertenencia de sus miembros a una etnia o raza, su origen nacional, su sexo, orientación sexual, enfermedad o minusvalía.
Serán castigados con la misma pena los que, con conocimiento de su falsedad o temerario menosprecio hacia la verdad, difundieran informaciones injuriosas sobre grupos o asociaciones en relación a su ideología, religión o creencias, la pertenencia de
sus miembros a una etnia o raza, su origen nacional, su sexo, orientación sexual, enfermedad o minusvalía.




El Mundo justifica la catalanofobia
Considera que la financiación favorece a Catalunya i es fruto del "chantaje político" de ERC


El diario El Mundo ha publicado hoy en su edición papel los resultados de la encuesta que ayer planteaba en su edición digital y en la cual pedía a sus lectores si se sentían "catalanófobos". La encuesta reflejó que un 56% de los participantes de la misma confesaban sentirse "catalanófobos". El Mundo se muestra convencido que los participantes de su encuesta, 26.648 personas, representan "al conjunto de los españoles".
La reflexión con la que el diario de Pedro J. Ramírez acompaña los resultados de la encuesta es la siguiente: "No hay duda que la comunidad más favorecida en el nuevo sistema de financiación se Cataluña. Pero ello no se fruto de un sistema justo y coherente, pactado entre el PSOE y el PP, sino de una negociación bilateral entre el Gobierno y la Generalitat, al que no le ha faltado el chanteje político de ERC. Esta actitud irrita profundamente al conjunto de los españoles, hasta el punto que el 56% declara que ahora mismo se siente catalanófobo".
El Mundo acompaña esta reflexión con un dibujo donde uno de estos "españoles" -que lleva la cabeza rapada- hace cuernos a la senyera. Firma el dibujo Ajubel.
-----

Pedrojota Ramírez director d'El (in)Mundo qualifica en un dels seus editorials qualificava de lladres als catalans després de l'acord del finançament. Anem a pams. En castellà diuen "cree el ladrón que todos son de su condición". Fa molts anys que tots sabem qui és en Pedro José Ramírez, director d'El (in)Mundo, precisament ell no es que pugui donar lliçons d'ètica i el seu diari no és tampoc ejemple de veracitat. Només cal repassar com va actuar El (in)Mundo en referència al tema de l'atemptat de l'11-M, la seva investigació i el judici. El (in)Mundo va donar cobertura mediàtica a tota la trepa de barruts que van crear la conspiranoia al voltant d'aquell atemptat. Fins i tot, quan es va fer pública la sentència que fotia enlaire totes les mentides i falàcies publicades pel diari El(in)Mundo van ser incapaços de demanar disculpes.

-----

Pedrojota Ramírez director del (in)Mundo califica en uno de sus editoriales de ladrones a los catalanes después del acuerdo de la financiación. Vamos a palmos. En castellano dicen "cree la ladrón que todos son de su condición". Hace muchos años que todos sabemos quien es en Pedro José Ramírez, director del (in)Mundo, precisamente él no es quien pueda dar lecciones de ética y su diario no es tampoco ejemple de veracidad. Solo hay que repasar como actuó El (in)Mundo en referencia al tema del atentado del 11-M, su investigación y el juicio. El (in)Mundo dio cobertura mediática a toda la pandilla de caraduras que crearon la conspiranoia alrededor de aquel atentado. Incluso, cuando se hizo pública la sentencia que desmontaba todas las mentiras y falacias publicadas por el diario El(in)Mundo fueron incapaces de pedir disculpas.

-----

Com a català no accepto que aquest fill de puta - Pedrojeta Ramírez, director d'El (in)Mundo - em consideri un lladre, no ho sóc, no accepto que com a votant d'Esquerra aquest malparit feixista espanyol - Pedrojeta Ramírez, director d'El (in)Món -qualifiqui d'homes del sac als representants del meu partit. El seu editorial està ple de falsedats, be, dubto que Pedrojeta Ramírez sàpiga dir la veritat. Be faria d'explicar com els que els seus - els del PP - que tant contraris eren al finançament han agafat els diners. Imagino que només fan de veritables homes del sac "agarra el dinero y corre", siguin els diners del finançament o els diners de Correa. Com ja he dit abans el que fa Ramírez és constitutiu de delicte, no ho és ser independentista. Ramírez diu que els magistrats del Tribunal Constitucional són covards - ell pot insultar els jutges sense que passi res? - per no carregar-se l'Estatut de Catalunya. Si ens atenim a allò que s'ha filtrat el TC s'està carregant l'Estatut. I vull recordar al senyor Pedrojeta Ramírez que el TC està fent allò que el PP no va poder aconseguir per la via democràtica. L'any 2006 els catalans vam anar a votar un Estatut que només un partit, el PP, partit minoritari a Catalunya hi va estar en contra i el va recórrer davant el TC. El TC no és covard, el TC podria cometre un acte antidemocràtic. Si el TC deroga parcialment o totalment l'Estatut aprovat pels catalans estarà cometent un greu fet que quasi podria considerar-se un cop d'Estat contra Catalunya.

-----

Como catalán no acepto que este hijo de puta - Pedrojeta Ramírez, director del (in)Mundo - me consideré un ladrón, no lo soy, no acepto que como votante de Esquerra este malnacido fascista español - Pedrojeta Ramírez, director del (in)Mundo -califique de hombres del saco a los representantes de mi partido. su editorial está lleno de falsedades, bien, dudo que Pedrojeta Ramírez sepa decir la verdad. Bien haría en explicar como es que los que los suyos - los del PP - que tan contrarios eran a la financiación han cogido el dinero. Imagino que solo hacen de verdaderos hombres del saco "agarra el dinero y corre", sea el dinero de la financiación o el dinero de Correa. Como ya he dicho antes lo que hace Ramírez es constitutivo de delito, no lo es ser independentista. Ramírez dice que los magistrados del Tribunal Constitucional son cobardes - ¿él puede insultar los jueces sin que pase nada? - por no cargarse el Estatut de Catalunya. Si nos atenemos a lo que se ha filtrado el TC se está cargando el Estatuto. Y quiero recordar al señor Pedrojeta Ramírez que el TC está haciendo lo que el PP no pudo conseguir por la vía democrática. El año 2006 los catalanes fuimos a votar un Estatut que solo un partido, el PP, partido minoritario en Catalunya estuvo en contra y lo recurrió delante del TC. El TC no es cobarde, el TC podría cometer un acto antidemocrático. Si el TC deroga parcialmente o totalmente el Estatut aprobado por los catalanes estará cometiendo un grave hecho que casi podría considerarse un golpe de Estado contra Catalunya.

-----

Vídeos sobre Pedrojeta Ramírez. Són d'humor però a vegades la realitat supera la ficció i en el cas de Pedreojeta Ramírez diria que la veritat supera de llarg la imaginació dels guionistes més retorçats.:

Vídeos sobre Pedrojeta Ramírez. Son de humor pero a veces la realidad supera la ficción y en el caso de Pedreojeta Ramírez diría que la verdad supera de largo la imaginación de los guionistas más retorcidos.:

TV3 - Polònia 2007 - "El Mundo" investiga l'11-M

Pedrojota y el 11-M

2 comentaris:

Patric ha dit...

Diuen algunes opinions de lectors del diari La Vanguardia que "el sentiment que expressa un cert" rebuig al català "no és nou, encara que sembla que ha despertat del seu tímid letargia arran de l'aprovació del nou model de finançament autonòmic"; diuen que el president d'ERC, Joan Puigcercós, va arribar a afirmar que "la catalanofobia acabarà quan Catalunya sigui independent"; es creu que la catalanofòbia és una realitat que es dóna en els nostres dies, però que només es dóna en casos determinats i convé no generalitzar , es pensa que "és encoratjada per uns pocs.
Minories que provoquen soroll i aquest genera un sentiment de rebuig envers altres que, normalment, no li donarien més importància a un debat que es troba fortament polititzat, a jutjar per les declaracions d'alguns representants i determinades veus que es amplifiquen a través d'alguns mitjans de comunicació afins "; alguns creuen que" la catalanofobia i separació entre regions espanyoles, la creen els polítics i el futbol a causa de la manca de cultura i respecte dels seus líders ".
Alguns dels lectors del diari consideren la catalanofòbia com una moda. (65%).

Patric ha dit...

Me he reido mucho amb els dos videos del programa Polònia sobre les investigacions d'El Mundo.