20 d’oct. 2014

#unpaisnou #FemUnPasEndevant


#unpaisnou  #FemUnPasEndevant

 

 

110.000 independentistes, segons la Guàrdia Urbana de Barcelona, ens hem aplegat a la Plaça Catalunya, a Barcelona, convocats per Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) per exigir als partits polítics “unitat” d’acció en el procés cap a la independència i que es deixin de partidismes.

La presidenta d’Òmnium Cultural, Muriel Casals ha dit: "Exigim als partits polítics que refacin la unitat. El país es mereix que torneu a seure a la mateixa taula".

Carme Forcadell, presidenta de l’ANC ha dit que des de la societat civil “ens sentim legitimats per demanar unitat” als polítics presents a l’acte i també als que no hi eren.

Després de la manifestació de l’11 de setembre de 2012, de la Via Catalana de 2013, de la V d’aquest 11 de setembre passat els nostres polítics haurien de tenir clar que tenen el suport dels catalans, però han de ser ells qui facin el pas definitiu, la Declaració Unilateral d’Independència, i deixar de perdre el temps i de fer-nos perdre el temps a tots.

Els nostres polítics tenen l’oportunitat de fer Història com els Pares Fundadors de la República Catalana, com són considerats Pares Fundadors dels Estats Units John Adams, Benjamin Franklin, Alexander Hamilton, John Jay, Thomas Jefferson, James Madison,i George Washington o que la Història els recordi com uns traïdors com Petain (França) o Vidqun Quisling (Noruega).

Continuo creient que el 9 de novembre s’havia de votar com estava previst, i si l’Estat prova d’impedir-ho s’haurà d’arriscar a veuré les imatges (fotos i vídeos) de funcionaris de l’Estat provant d’impedir que la gent voti, emportant-se les urnes o impedint l’accés als col·legis electorals, una imatge que seria demolidora per la imatge del Regne d’Espanya, encara més si els funcionaris de l’Estat decideixen recórrer a l’ús de la força.

 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

 

#unpaisnou  #FemUnPasEndevant

 

 

 

110.000 independentistas, según la Guardia Urbana de Barcelona, nos hemos reunido en la Plaça Catalunya, en Barcelona, ​​convocados por Òmnium Cultural y la Assemblea Nacional de Catalunya (Asamblea Nacional de Catalunya) (ANC) para exigir a los partidos políticos "unidad" de acción en el proceso hacia a la independencia y que se dejen de partidismos.

La presidenta de Òmnium Cultural, Muriel Casals dijo: "Exigimos a los partidos políticos que rehagan la unidad. El país se merece que vuelvan a sentarse en la misma mesa".

Carmen Forcadell, presidenta de la ANC ha dicho que desde la sociedad civil "nos sentimos legitimados para pedir unidad" a los políticos presentes en el acto y también a los que no estaban.

Tras la manifestación del 11 de septiembre de 2012, de la Vía Catalana de 2013, de la V de este 11 de septiembre nuestros políticos deberían tener claro que tienen el apoyo de los catalanes, pero deben ser ellos quienes den el paso definitivo, la Declaración Unilateral de Independencia, y dejar de perder el tiempo y de hacernos perder el tiempo a todos.

Nuestros políticos tienen la oportunidad de hacer Historia como los Padres Fundadores de la República Catalana, como son considerados Padres Fundadores de los Estados Unidos John Adams, Benjamin Franklin, Alexander Hamilton, John Jay, Thomas Jefferson, James Madison, y George Washington o que la Historia les recuerde como unos traidores como Petain (Francia) o Vidqun Quisling (Noruega).

Sigo creyendo que el 9 de noviembre se debería votar como estaba previsto, y si el Estado prueba de impedirlo deberá arriesgar a veré las imágenes (fotos y vídeos) de funcionarios del Estado tratando de impedir que la gente vote, llevándose las urnas o impidiendo el acceso a los colegios electorales, una imagen que sería demoledora para la imagen del Reino de España, aún más si los funcionarios del Estado deciden recurrir al uso de la fuerza.