7 de febr. 2011

No li agrada que vinguin de fora a dir que ha de fer

No li agrada que vinguin de fora a dir que ha de fer

Mentre al president del govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero el visitava la cancellera alemanya Angela Merkel i com una professora que examina els deures del seu alumne li va dir que estava aprovat però li deixava més deures, el líder de l'oposició i del Partit Popular deia: “No m'agrada que des de fora em diguin el que he de fer”. Com a mínim algú amb una mica de senderi li hauria de dir que faci de líder del Partit Popular enlloc de dedicar-se a llegir el Marca al seu despatx del carrer Gènova, encara que suposo que per alguns es preferible que segueixi fent el que fa, és a dir, que continuï no fent res, mentre alguns es dediquen a fer tripijocs amb el PP allà on té la més petita quota de poder. Hauria d'exercir de líder del PP i deixar de fer d'home de palla d'Aznar, la mà que tot ho controla és cada dia més evident, davant d' algú que de líder del PP i de l'oposició té el títol nominal, perquè aquest partit, partit presumptament d'ordre, és el Partit de can Pixa. Tothom fa el que vol i el “líder” ni se n'adona del que passa. Això si, després el treuen en processó a dir quatre bajanades dites amb escàs convenciment i amb la cantarella de qui recita un discurs aprés de memòria que altres, no vull ni pensar qui pot ser, li han escrit.
No sé que ha volgut dir Rajoy amb això que no li agrada que vinguin de fora a dir-li que ha de fer si sempre ha fet allò que li han manat. El seu mentor i predecessor en el càrrec de líder suprem del Partit Popular, un tal Aznar, tampoc li agradava que li diguessin quan de vi podia veure amb una mirada tèrbola i una ampolla de vi a la mà, ni a quina velocitat podia conduir, i en canvi obeïa a ulls clucs les ordres de l'amo Bush. Hi ha moltes coses que a mi no m'agraden, entre aquestes que no m'agraden està el Partit Popular. Tampoc m'agrada que vinguin dirigents del PP a dir-me en quina llengua tinc dret a expressar-me, tampoc m'agrada que insultin el meu país per aconseguir uns quants vots. I en el cas de les eleccions municipals que se celebraran a
Catalunya d'aquí a tres mesos el que no m'agrada és que vingui gent de fora com el senyor Rajoy a fer campanya per a unes eleccions generals que en principi no se celebraran fins d'aquí a un any. Les eleccions municipals són massa importants perquè la gent vegi gent estranya fent campanya no sent ells candidats.


No le gusta que vengan de fuera a decir que tiene que hacer

Mientras el presidente del gobierno español, José Luis Rodríguez Zapatero lo visitaba la canciller alemana Angela Merkel y como una profesora que examina los deberes de su alumno le dijo que estaba aprobado pero le dejaba más deberes, el líder de la oposición y del Partido Popular decía: "No me gusta que desde fuera me digan lo que debo hacer?. Al menos alguien con un poco de seso le debería decir que haga de líder del Partido Popular en lugar de dedicarse a leer el Marca en su despacho de la calle Génova, aunque supongo que para algunos es preferible que siga haciendo lo que hace , es decir, que continúe sin hacer nada, mientras algunos se dedican a hacer trapicheos con el PP allí donde tiene la menor cuota de poder. Debería ejercer de líder del PP y dejar de hacer de hombre de paja de Aznar, la mano que todo lo controla es cada día más evidente, ante alguien que de líder del PP y de la oposición tiene el título nominal, porque este partido, partido presuntamente de orden, es el Partido de Can Mea. Todo el mundo hace lo que quiere y el "líder? ni se da cuenta de lo que ocurre. Eso si, después lo sacan en procesión a decir cuatro tonterías dichas con escaso convencimiento y con la cantinela de quien recita un discurso aprendido de memoria que otros, no quiero ni pensar que puede ser, le han escrito. No sé que ha querido decir Rajoy con ello que no le gusta que vengan de fuera a decirle que debe hacer si siempre ha hecho lo que le han mandado. Su mentor y predecesor en el cargo de líder supremo del Partido Popular, un tal Aznar, tampoco le gustaba que le dijeran cuando de vino podía ver con una mirada turbia y una botella de vino en la mano, ni a qué velocidad podía conducir, y en cambio obedecía a pies juntillas las órdenes del amo Bush. Hay muchas cosas que a mí no me gustan, entre ellas que no me gustan está el Partido Popular. Tampoco me gusta que vengan dirigentes del PP a decirme en qué lengua tengo derecho a expresarme, tampoco me gusta que insulten mi país para conseguir unos cuantos votos. Y en el caso de las elecciones municipales que se celebrarán en Cataluña dentro de tres meses lo que no me gusta es que venga gente de fuera como el señor Rajoy a hacer campaña para unas elecciones generales que en principio no se celebrarán hasta dentro de un año. Las elecciones municipales son demasiado importantes para que la gente vea gente extraña haciendo campaña no siendo ellos candidatos.