14 d’ag. 2011

EPI I BLAS NO SÓN GAIS

EPI I BLAS NO SÓN GAIS


Epi i Blas han hagut de sortir al pas dels rumors que des de fa anys corren sobre la seva homosexualitat, els dos populars veïns del Barri Sèsam a qui la xafarderia suposava que eren una parella gai han hagut de sortir al pas dels rumors.

Epi i Blas, per si algú no ho sabia, són dues marionetes del programa infantil Barri Sèsam. Els creadors del programa van haver de fer públic que Epi i Blas no són homosexuals, només són dues marionetes asexuades, amics a la ficció del programa infantil Barri Sèsam. Aquest comunicat l'han hagut de fer després que diversos col•lectius gais demanessin que se celebrés un casament gai de tots dos personatges.

Tot aquest assumpte comença a una pàgina d'Internet on es poden llançar campanyes gratuïtes de tota mena que s'havia fet ressò d'una petició de Lair Scott d'Illinois que tots dos personatges es cassessin: “És important que els nostres fills siguin educats sabent que ser gai està bé. Des de fa més de 40 anys, els nostres estimats personatges de Barri Sèsam Epi i Blas han estat vivint com companys de quarto. Per això ens agradaria que Barri Sèsam i PBS Kids (productora del programa) els permeti viure com una parella gai i eventualment, que es casin”.

La resposta que pretén concloure l'assumpte es que “Epi i Blas són grans amics. Van ser creats per a ensenyar a infants en edat preescolar que les persones poden ser bons amics a pesar de ser molt diferents entre ells. Malgrat que són identificats com a personatges masculins i posseeixen molts trets i característiques humanes. (Com la majoria dels personatges de Barri Sèsam) continuen sent titelles i no tenen una orientació sexual”. Ara caldria aclarir quina és la tendència sexual dels Teletubis, dels ratolins Pixie i Dixie i dels ossos Iogui i Bubu, Batman i Robin, només per començar.



Vídeo: Epi y Blas - Tú la llevas




EPI Y BLAS NO SON GAYS

Epi y Blas han tenido que salir al paso de los rumores que desde hace años corren sobre su homosexualidad, los dos populares vecinos del Barrio Sésamo a quien el chisme suponía que eran una pareja gay han tenido que salir al paso de los rumores.

Epi y Blas, por si alguien no lo sabía, son dos marionetas del programa infantil Barrio Sésamo. Los creadores del programa tuvieron que hacer público que Epi y Blas no son homosexuales, sólo son dos marionetas asexuadas, amigos en la ficción del programa infantil Barrio Sésamo. Este comunicado lo han tenido que hacer después de que varios colectivos gays pidieran que se celebrara una boda gay de ambos personajes.

Todo este asunto empieza a una página de Internet donde se pueden lanzar campañas gratuitas de todo tipo que se había hecho eco de una petición de Lair Scott de Illinois que ambos personajes se casan: "Es importante que nuestros hijos sean educados sabiendo que ser gay está bien. Desde hace más de 40 años, nuestros queridos personajes de Barrio Sésamo Epi y Blas han estado viviendo como compañeros de cuarto. Por eso nos gustaría que Barrio Sésamo y PBS Kids (productora del programa) les permita vivir como una pareja gay y eventualmente, que se casen ".

La respuesta que pretende concluir el asunto es que "Epi y Blas son grandes amigos. Fueron creados para enseñar a niños en edad preescolar que las personas pueden ser buenos amigos a pesar de ser muy diferentes entre ellos. A pesar de que son identificados como personajes masculinos y poseen muchos rasgos y características humanas. (Como la mayoría de los personajes de Barrio Sésamo) siguen siendo títeres y no tienen una orientación sexual ". Ahora habría que aclarar cuál es la tendencia sexual de los Teletubis, los ratones Pixie y Dixie y los huesos Yogui y Bubu, Batman y Robin, sólo para empezar.


4 comentaris:

formiga ha dit...

Ui, si vinguessin al nostre formiguer, hi hauria escàndol, segur segur!

Jaume C. i B. ha dit...

Hola Formiga. Simplement volia comentar aquesta notícia una mica friqui. La gent està molt malament si ja veu fins i tot ninots gais. Han destruit la meva innocència, ja no em miraré els dibuixos animats de la mateixa manera sense pensar que... bé millor deixem-ho.

Patric ha dit...

Para mi esos son dibujos animados o marionetas de la TV para niños y que también pueden ver los adultos. Nunca he pensado que los dibujos animados puedan tener connotaciones sexuales aunque he escuchados muchos comentarios y bromas de doble sentido a veces con cuentos infantiles.
Yo puedo ver Batman y Robin sin pensar que son homosexuales aunque haya escuchado eso. Creo que el problema está en el cerebro de las personas y no en los dibujos animados, o los personajes de las películas.

Jaume C. i B. ha dit...

Desconozco si sabes que son los teletubies. Es un programa infantil para niños de pocos años en el que cuatro personajes de colores vivos actúan. Hace unos años una asociación conservadora americana pidió su retirada porqué denunciaban que uno de aquellos personajes incitaba a la homosexualidad a los niños, el personaje creo que va de morado. Algún tiempo después una ministra polaca de cultura decidió prohibirlos por ese mismo motivo.
Hemos llegado a un extremo en que hay mucho enfermo viendo la tele que hasta en la imagen más inocente ve cosas que no existen.