14 d’ag. 2011

Aviat tornarà el NODO però a la tele

Aviat tornarà el NODO però a la tele


Ramón Moreno, diputat del Partit Popular i portaveu del PP a la comissió de control de RTVE ha escrit en el seu bloc que la presentadora del programa “Los desayunos de TVE” Ana Pastor no continuarà treballant a la cadena pública quan governi el PP. El diputat peper diu que “ignora” quina és la professió d'Ana Pastor.

Ana Pastor va tenir una topada amb la secretària general del Partit Popular, Dolores de Cospedal, quan aquesta va recriminar a la periodista el partidisme de la cadena pública i la periodista va sortir en defensa de la cadena i dels seus companys. Encara recordo el període lamentable de TVE durant el govern d'Aznar amb Urdaci al capdavant d'aquell NODO del segle XXI a la major glòria del cabdill Aznar. Una època que el PP enyora i que seria lamentable que tornés però si ens fixem en aquella etapa marcada per l'estil Urdaci de TVE o com funcionen altres cadenes públiques autonòmiques amb governs del PP, ens espera un calvari televisiu. Bé, a Catalunya almenys sempre tindrem l'excusa per veure les cadenes pròpies, però als televidents espanyols si que els espera un calvari, podran escollir entre els informatius de Piqueras o d'Urdaci.

El PP aspira a una televisió al seu servei, com Telemadrid o Canal 9, i en el seu moment TVE, exemples lamentables del que mai ha de ser una televisió pública. És inacceptable que un diputat digui que el primer que faran quan governin serà fer fora de la cadena pública a una periodista que troben que no és dòcil i submisa quan entrevista als dirigents del Partit Popular.



Vídeo: Cospedal y Ana Pastor: debate sobre la imparcialidad de TVE
Aquest vídeo pot estar en l’origen de la intenció del PP d’acomiadar a Ana Pastor si guanyen les eleccions. A la secretària general del PP Dolores de Cospedal no li van agradar les crítiques que un periodista li va fer pels reiterats atacs contra TVE i els seus professionals per part de dirigents del PP.
Este vídeo puede estar en el origen de la intención del PP de despedir a Ana Pastor si ganan las elecciones. A la secretaria general del PP Dolores de Cospedal no le gustaron las críticas que un periodista le hizo por los reiterados ataques contra TVE y sus profesionales por parte de dirigentes del PP.



Vídeo: Ahmadineyad: "La intervención militar en Libia solo empeorará las cosas"
Entrevista al president iranià Mahmud Ahmadinejad realitzada per la periodista Ana Pastor, ara convertida pel Partit Popular en l’objectiu de les seves ires, el líder iranià mostra un cert nerviosisme quan el mocador amb el que es cobreix el cap la periodista començar a caure.
Entrevista al presidente iraní Mahmud Ahmadineyad realizada por la periodista Ana Pastor, ahora convertida por el Partido Popular en el objetivo de sus iras, el líder iraní muestra un cierto nerviosismo cuando el pañuelo con el que se cubre la cabeza la periodista empezar a caer.









Vídeo: Urdaci – CCOO
Locutor oficial del règim Aznar. No em sorprendria que el tornessim a veure dirigint amb el seu peculiar estil de corifeu del règim els informatius de la cadena pública.
Locutor oficial del régimen Aznar. No me sorprendería que lo volviésemos a ver dirigiendo con su peculiar estilo de corifeo del régimen los informativos de la cadena pública.


Vídeo: El vídeo que ha intentado censurar el PP
Aquesta és la gent que molt probablement tornarà a governar Espanya. Sabem el que van fer, realment volem que tornin?.
Esta es la gente que mucho probablemente volverá a gobernar España. Sabemos lo que hicieron, ¿realmente queremos que vuelvan?.


Els NODO del PP: Canal 9 i Telemadrid
Vídeo: El NODO de Canal 9


Vídeo: Ministerio cristofascista de vivienda en Telemadrid (NODO de Telemadrid)


Pronto volverá el NODO pero en la tele

Ramón Moreno, diputado del Partido Popular y portavoz del PP en la comisión de control de RTVE ha escrito en su blog que la presentadora del programa "Los desayunos de TVE" Ana Pastor no continuará trabajando en la cadena pública cuandogobierne el PP. El diputado pepera dice que "ignora" cuál es la profesión de Ana Pastor.

Ana Pastor tuvo un encontronazo con la secretaria general delPartido Popular, Dolores de Cospedal, cuando ésta recriminó a la periodista el partidismo de la cadena pública y la periodistasalió en defensa de la cadena y de sus compañeros. Aún recuerdo el período lamentable de TVE durante el gobierno de Aznar con Urdaci al frente de ese NODO del siglo XXI a la mayor gloria del caudillo Aznar. Una época que el PP añora y que sería lamentable que volviera pero si nos fijamos en esa etapa marcada por el estilo Urdaci de TVE o cómo funcionanotras cadenas públicas autonómicas con gobiernos del PP, nos espera un calvario televisivo. Bueno, en Cataluña al menossiempre tendremos la excusa para ver las cadenas propias,pero los televidentes españoles sí que les espera un calvario,podrán elegir entre los informativos de Piqueras o de Urdaci.

El PP aspira a una televisión a su servicio, como Telemadrid oCanal 9, y en su momento TVE, ejemplos lamentables de lo quenunca debe ser una televisión pública. Es inaceptable que un diputado diga que lo primero que harán cuando gobiernen seráhacer fuera de la cadena pública a una periodista que encuentran que no es dócil y sumisa cuando entrevista a losdirigentes del Partido Popular.