22 de jul. 2011

Francisco Camps, sant i màrtir?

Francisco Camps, sant i màrtir?

Francisco Camps es va aparèixer als mitjans de comunicació per fer unes declaracions que es van emetre en diferit i va dir que dimitia com a president de la Generalitat Valenciana, ho va fer dient que se sacrificava per València, el Partit Popular, Espanya, el Món, l'Univers, el rei i Déu. Per ser exactes va dir que “voluntàriament ofereixo el meu sacrifici perquè Mariano Rajoy sigui el pròxim president del Govern" i ha dit també que es considera víctima d'una “campanya personal” i “me'n vaig amb menys del que vaig venir". Si, amb menys credibilitat, menys vergonya i menys decència.

Si després de les eleccions generals guanya el PP, el nou govern de Rajoy enterrarà judicialment la trama Gürtel i iniciarà el linxament mediàtic i polític de tots aquells que han posat en entredit l'honestedat de Francisco Camps. No crec que sigui el final de Camps, m'ensumo que després del seu “sacrifici” serà cridat a tasques més elevades en un govern de Rajoy. Seria curiós si fos nomenat ministre de Justícia i alliberés al seu mecenes, Francisco Correa.

I que diu Rajoy?

Després de dos dies de silenci Rajoy ha parlat sobre la dimissió de Camps, això si que ha estat una aparició mariana. Ha trigat dos dies perquè estava entretingut mirant el Tour de França, i crec que al Marca no parlen de notícies generals, només d'esports, i a Rajoy foteses com les corrupteles que hi ha al seu partit l'importen un rave, on estigui el Tour, el Giro o la Vuelta, aparteu bajanades com la corrupció d'un polític del PP, la seva dimissió o la seva imputació pel càrrec de suborn passiu. Rajoy ha lloat la “grandeur” de Camps per haver dimitit, doncs miri, per fer això ja podia haver seguit al seu despatx llegint el Marca.

Rajoy d'aquí a menys d'un any podria ser el president del govern espanyol, i podria posar de ministre a aquest senyor que ha dimitit per la seva imputació en un cas de corrupció, i podria ser aquest senyor dimitit acabés sent ministre sense que el cas de corrupció en què està imputat s'aclarís.

Camps va voler presentar-se com un màrtir sacrificat a la major glòria del PP i de València però el seu habitual aspecte de figurí o de venedor del Tall Anglés – vosaltres ja m'enteneu – era qualsevol cosa menys el d'un màrtir. Tampoc esperava que sortís vestit de penitent però dir que està realitzant una autoimmolació política ho considero una més de les preses de pèl d'aquest senyor.









Francisco Camps, ¿santo y mártir?

Francisco Camps se apareció a los medios de comunicación para hacer unas declaraciones que se emitieron en diferido y dijo que dimitía como presidente de la Generalitat Valenciana, lo hizo diciendo que se sacrificaba por Valencia, el Partido Popular, España, el Mundo , el Universo, el rey y Dios. Para ser exactos dijo que "voluntariamente ofrezco mi sacrificio para que Mariano Rajoy sea el próximo presidente del Gobierno" y ha dicho también que se considera víctima de una "campaña personal" y "me voy con menos de lo que vine" . Si, con menos credibilidad, menos vergüenza y menos decencia.

Si después de las elecciones generales gana el PP, el nuevo gobierno de Rajoy enterrará judicialmente la trama Gürtel e iniciará el linchamiento mediático y político de todos aquellos que han puesto en entredicho la honestidad de Francisco Camps. No creo que sea el final de Camps, me huelo que tras su "sacrificio" será llamado a tareas más elevadas en un gobierno de Rajoy. Sería curioso si fuera nombrado ministro de Justicia y liberara a su mecenas, Francisco Correa.

¿Y que dice Rajoy?

Tras dos días de silencio Rajoy ha hablado sobre la dimisión de Camps, eso si que ha sido una aparición mariana. Ha tardado dos días porque estaba entretenido mirando el Tour de Francia, y creo que en el Marca no hablan de noticias generales, sólo de deportes, y a Rajoy tonterías como las corruptelas que hay en su partido la importan un rábano, donde esté el Tour, el Giro o la Vuelta, apartad tonterías como la corrupción de un político del PP, su dimisión o su imputación por el cargo de cohecho pasivo. Rajoy ha alabado la "grandeur" de Camps por haber dimitido, pues mire, para hacer esto ya podía haber seguido en su despacho leyendo el Marca.

Rajoy en menos de un año podría ser el presidente del gobierno español, y podría poner de ministro a este señor que ha dimitido por su imputación en un caso de corrupción, y podría ser este señor dimitido acabara siendo ministro sin que el caso de corrupción en que está imputado se aclarara.

Camps quiso presentarse como un mártir sacrificado a la mayor gloria del PP y de Valencia pero su habitual aspecto de figurín o de vendedor de El Corte Inglés - vosotros ya me entendéis - era cualquier cosa menos el de un mártir. Tampoco esperaba que saliera vestido de penitente pero decir que está realizando una autoinmolación política lo considero una más de las tomas de pelo de este señor.