12 de maig 2010

La consulta de la Diagonal

La consulta de la Diagonal

Dilluns passat va iniciar-se el període de la consulta per decidir sobre la reforma de la Diagonal. La consulta va començar amb alguns problemes. Vaig anar a primera hora del matí a un dels espais habilitats per a la votació presidencial. Vaig haver d'esperar-me degut a alguns problemes amb el sistema informàtic.

Vaig votar l'opció C, és a dir, la no-reforma de la Diagonal, i no perquè cregui que la Diagonal no necessita una reforma, succeeix que no m'agrada cap de les dues opcions proposades – bulevard o rambla – i per tant vaig escollir l'opció C, cap de les dues anteriors.

Crec que la Diagonal necessita que s'arreglin les voreres i la calçada, però no ampliar les voreres, tampoc hi estic d'acord amb eliminar el trànsit de vehicles privats i restringir el trànsit per la Diagonal als vehicles de transport públic. Tot aquest trànsit que ara circula per la Diagonal difícilment podria ser absorbit pels carrers adjacents que en hores punta ja estan prou col·lapsats. Si que crec que cal unir el trambesòs i el trambaix per la Diagonal.

Al marge de les incidències tècniques n'hi ha hagut dues que s'han destacat en els diaris protagonitzades per l'alcalde de la ciutat, Jordi Hereu, i pel cap del grup municipal del Partit Popular, Alberto Fernández Díaz..

Sembla que Hereu va tenir problemes en el moment de votar i que no sabia si el seu vot havia sigut recollit pel sistema. A Fernández Díaz el que li ha succeït és què va anar a votar – tot i que havia mostrat la seva oposició a la celebració de la consulta – i ha descobert que algú havia votat fent servir el seu nom. Ha presentat una denúncia per suplantació d'identitat i hi ha signat una declaració conforme no va ser ell qui va votar per poder deixar sense efecte el vot del suplantador. Ja és curiós que li passi a ell, a qui precisament més oposició ha mostrat en contra de la consulta i que això li serveixi per fer soroll, cosa que li encanta.

La consulta de la Diagonal

El pasado lunes se inició el periodo de la consulta para decidir sobre la reforma de la Diagonal. La consulta comenzó con algunos problemas. Fui a primera hora de la mañana a uno de los espacios habilitados para la votación presidencial. Tuve que esperarme debido a algunos problemas con el sistema informático.
Voté la opción C, es decir, la no reforma de la Diagonal, y no porque crea que la Diagonal no necesita una reforma, sucede que no me gusta ninguna de las dos opciones propuestas - bulevar o rambla - y por tanto escogí la opción C, ninguna de las dos anteriores.
Creo que la Diagonal necesita que se arreglen las aceras y la calzada, pero no ampliar las aceras, tampoco estoy de acuerdo con eliminar el tráfico de vehículos privados y restringir el tráfico por la Diagonal a los vehículos de transporte público. Todo este tráfico que ahora circula por la Diagonal difícilmente podría ser absorbido por las calles adyacentes que en horas punta ya están bastante colapsados. Si que creo que hay que unir el Trambesòs y el Trambaix por la Diagonal.
Al margen de las incidencias técnicas ha habido dos que se han destacado en los diarios protagonizadas por el alcalde de la ciudad, Jordi Hereu, y por el jefe del grupo municipal del Partido Popular, Alberto Fernández Díaz.
Parece que Hereu tuvo problemas en el momento de votar y que no sabía si su voto había sido recogido por el sistema. A Fernández Díaz lo que le ha sucedido es que fue a votar - aunque había mostrado su oposición a la celebración de la consulta - y ha descubierto que alguien había votado usando su nombre. Ha presentado una denuncia por suplantación de identidad y hay firmado una declaración conforme no fue él quien votó para dejar sin efecto el voto del suplantador. Ya es curioso que le pase a él, a quien precisamente más oposición ha mostrado en contra de la consulta y que esto le sirva para hacer ruido, lo que le encanta.