8 de maig 2010

Matrícula del gimnàs a pes

Matrícula del gimnàs a pes



Amb la publicitat s'anar amb peus de plom, tant els destinataris de l'anunci com l'anunciant, especialment l'anunciant que promet coses que no és provable que pugui complir. Han deixat a la bústia de casa un pasquí anunciant un gimnàs que hi ha a la zona. L'anunci diu: Tant peses, tant estalvies”. Després diu: “Arriba el sol, la platja i el moment de veure't en banyador. I per a posar-t'ho fàcil, a ----- ------- et descomptem el teu pes en la inscripció de maig. Per exemple, 70 quilos = 70% de descompte.”



A mi inscriure'm quasi em surt gratis perquè peso 93 quilos. Si passes dels 100 et donen diners?. No he dit el nom del gimnàs perquè es diu el pecat però no pas el pecador.





Matrícula del gimnasio a peso
Con la publicidad se ha de ir con pies de plomo, tanto los destinatarios del anuncio como el anunciante, especialmente el anunciante que promete cosas que no es probable que pueda cumplir. Han dejado en el buzón de casa un pasquín anunciando un gimnasio que hay en la zona. El anuncio dice: Tanto pesas, tanto ahorras ". Después dice: "Llega el sol, la playa y el momento de verte en bañador. Y para ponértelo fácil, en ----- ------- te descontamos tu peso en la inscripción de mayo. Por ejemplo, 70 kilos = 70% de descuento. "
A mí inscribirme casi me sale gratis porque peso 93 kilos. ¿Si pasas de los 100 te dan dinero?.
No he dicho el nombre del gimnasio porque se dice el pecado pero no el pecador.