No em truqueu mésRar és el dia que no rebem a casa trucades oferint-nos canviar de companyia de servei telefònic amb ofertes que segons ells no podem refusar. Ens parlen de condicions quasi idíl·liques a canvi de passar-nos a aquesta altra companyia que haig de dir que es tracta de JAZZTEL. Aquesta companyia fa servir una campanya de captació de nous abonats molt agressiva en què insisteixen repetidament en voler explicar les bondats de la seva oferta. Al principi els escoltava i amablement intentava acomiadar-los per penjar a continuació. Ells insistien i fins i tot arribaven a mostrar el seu enuig per la meva insistència en no canviar a la seva companyia, Fins que aconseguien que fos el meu enuig el que em portés a penjar. Ara només sentir les
primeres paraules penjo l'auricular. Una tàctica tramposa és fer-te una pregunta en què no tinguis més remei que respondre afirmativament, llavors ell ho consideren un consentiment i sense voler-ho realment et veus canviat de companyia de telèfon. Una altra peculiaritat és que aquestes trucades acostumen a fer-les en unes hores que jo considero inapropiades. Entenc que la competència comercial en el sector de la telefonia sigui forta però no hem de ser els usuaris els qui patim les conseqüències d'unes pràctiques que tinc dubtes de la seva legalitat. I encara que siguin legals les trobo molt incorrectes. Entenc que les persones que fan aquestes trucades deuen treballar a comissió i que això els obliga a recórrer a subterfugis - quasi diria que a enganys - per aconseguir inscriure nous abonats però també han d'entendre que insistir quan veuen que l'interlocutor té clar que no s'hi vol subscriure és molt enutjós, que si mostren agressivitat la persona que tenen a l'altra banda de l'auricular també pot mostrar el seu emprenyament enviant-los a pastar fang. També recomanaria a JAZZTEL que quan una persona a la que han trucat ha mostrat la clara intenció de no acceptar l'oferta esborressin les dades d'aquesta persona de la seva base de dades per no tornar a trucar mai més a aquesta persona.No me llaméis másRaro es el día que no recibimos en casa llamadas ofreciéndonos cambiar de compañía de servicio telefónico con ofertas que según ellos no podemos rechazar. Nos hablan de condiciones casi idílicas a cambio de pasarnos a esta otra compañía que debo decir que se trata de JAZZTEL. Esta compañía usa una campaña de captación de nuevos abonados muy agresiva en qué insisten repetidamente al querer explicar las bondades de su oferta. Al principio los escuchaba y amablemente intentaba despedirlos para colgar a continuación. Ellos insistían e incluso llegaban a mostrar su enfado por mi insistencia en no cambiarme a su compañía, Hasta que lograban que fuese mi enfado el que me llevase a colgar. Ahora solo escuchar las primeras palabras cuelgo el auricular. Una táctica tramposa es hacerte una pregunta en la que no tengas más remedio que responder afirmativamente, entonces lo consideran un consentimiento y sin quererlo realmente te ves cambiado de compañía de teléfono. Otra peculiaridad es que estas llamadas acostumbran a hacerlas en unas horas que yo considero inapropiadas. Entiendo que la competencia comercial en el sector de la telefonía sea fuerte pero no debemos ser los usuarios los que suframos las consecuencias de unas prácticas que tengo dudas de su legalidad. Y aunque sean legales las encuentro muy incorrectas. Entiendo que las personas que hacen estas llamadas deben trabajar a comisión y que eso les obliga a recurrir a subterfugios - casi diría que a engaños - para lograr inscribir nuevos respaldados pero también deben entender que insistir cuando ven que el interlocutor tiene claro que no se quiere suscribir es muy enojoso, que si muestran agresividad la persona que tienen al otro lado del auricular también puede mostrar su fastidio enviandolos a freír espárragos. También recomendaría a JAZZTEL que cuando una persona a la que han llamado ha mostrado la clara intención de no aceptar la oferta borren los datos de esta persona de su base de datos para no volver a llamar nunca más a esa persona.
"Totes les causes justes del món tenen els seus defensors. En canvi, Catalunya només ens té a nosaltres". Lluís Companys i Jover. 123è President de la Generalitat de Catalunya.
15 de jul. 2009
No em truqueu més
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Sembla que la publicitat i ofertes de companyies telefòniques a vegades són molt insistents. Fa un temps vaig rebre regularment ofertes per canviar a Telmex, que és una gran empresa telefònica internacional, però jo ja pertanyo a CTC Xile i no m'agrada canviar quan estic bé en una empresa. Hauria de ser quelcom molt, molt bo per canviar. Ells van insistir molt, em van fer bones ofertes però sempre els deia que no, i insistien. Fins em van preguntar una vegada per què jo no volia canviar d'empresa. I els vaig respondre que perquè jo estava bé on estava. El que em molestava més era que el meu telèfon és confidencial no tindria perquè rebre ofertes de cap tipus, però ells tenien accés al meu telèfon. Després de molt de temps no em van cridar més. Definitivament jo no volia canviar. Mai m'han llem de cap altra empresa, només d'aquesta.
Pel que comptes el teu és una cosa semblant.
Publica un comentari a l'entrada