28 de des. 2008

28 Desembre de 2008

El Món sembla que crema
Si un examina les notícies sembla que el Món cremi perquè hi ha diversos conflictes però examinant una mica a fons veiem que alguns d'aquests conflictes fa molts anys que estan actius, alguns més de mig segle com són el conflicte entra Israelians i palestins o l'Índia i el Pakistan. Els conflictes latents amb espurnes periòdiques de violència en altres llocs del Món també han existit sempre encara que els diaris no en diguessin res. El Món no és que ara cremi més que abans, és que ara podem veure els focs de qualsevol lloc del planeta televisats en directe. Fa 50 anys només ens hauriem assabentat dels conflictes que involucressin el nostre país, fa cent ni això. Del que passes a l'altra punta del Món fa 1000 anys mai ens haguessim assabentat.
El Mundo parece que se quema

Si se examinan las noticias parece que el Mundo arde porque hay varios conflictos pero examinando algo a fondo vemos que algunos de estos conflictos hace muchos años que están activos, algunos más de medio siglo como son el conflicto entra israelíes y palestinos o la India y el Pakistán. Los conflictos latentes con chispas periódicas de violencia en otros lugares del Mundo también han existido siempre aunque los diarios no dijesen nada. El Mundo no es que ahora arda más que antes, es que ahora podemos ver los fuegos en cualquier lugar del planeta televisados en directo. Hace 50 años solo nos habríamos enterado de los conflictos que involucrasen nuestro país, hace cien ni eso. De lo que pasase en la otra punta del Mundo hace 1000 años nunca nos hubiésemos enterado.

Santa Claus assassí
Crec que és a Johnny Depp a qui li fan por els pallassos. Hi ha alguna pel·lícula on un pallasso comet un delicte, sigui un assassinat o un atracament. Aprofitant les festes nadalenques una disfressa de Pare Noel - Santa Claus als USA - pot servir per encobrir un delicte i això és el que va passar a Covina (Califòrnia) on un individu va assassinar vuit persones. El Santa Claus va assassí va anar a casa dels seus exsogres on va assassinar vuit persones i després va calar foc a la casa. Després se'n va anar a casa del seu germà i es va suïcidar.
Santa Claus asesino

Creo que es a Johnny Depp a quien le dan miedo los payasos. Hay alguna película donde un payaso comete un delito, sea un asesinato o un atraco. Aprovechando las fiestas navideñas una disfraz de Papá Noel - Santa Claus en los USA - puede servir para encubrir un delito y eso es lo que pasó en Covina (California) donde un individuo asesinó ocho personas. El Santa Claus asesino fue a casa de sus exsuegros donde asesinó ocho personas y después prendió fuego a la casa. Después se fue en casa de su hermano y se suicidó.

Xina envia la seva Armada a les costes de Somàlia
EL govern xinés ha enviat dos destructors i un vaixell de subministrament a les costes somalis per unir-se a d'altres vaixells de l'OTAN, Índia, Rússia i Estats Units en el combat als pirates somalis que ataquen els vaixells mercants que naveguen per la zona.
China envía su Armada a las costas de Somalia
El gobierno chino ha enviado dos destructores y un barco de suministro a las costas somalíes por unirse a otros barcos de la OTAN, India, Rusia y Estados Unidos para combatir a los piratas somalíes que atacan a los barcos mercantes que navegan por la zona.
PSE i PNB empatats
Segons l'euskobaròmetre el PSE i el PNB estan en aquests moments empatats en nombre d'escons però el PNB guanyar en nombre de vots.
PSE y PNV empatados
Según el euskobaròmetro el PSE y el PNV están en estos momentos empatados en número de escaños pero el PNV ganar en número de votos.