1 de des. 2008

L'alcalde i el radiobisbe / El alcalde y el radioobispo

Que l'alcalde de Madrid Alberto Ruíz Gallardón i Federico Jiménez Losantos no són precisament amics no és cap secret. Losantos té en el punt de mira de les seves befes i insults l'alcalde i l'alcalde va portar-lo als tribunals. La querella es va resoldre a favor de l'alcalde i en contra del locutor que va ser condemnat penalment - si tornés a ser condemnat per la via penal seria la segona i podria anar a la presó - i va obligar a Losantos a pagar a l'alcalde madrileny uns 36000€. En una entrevista que se li ha fet a l'alcalde - publicada per El (in)Mundo - aquest acusa a Rouco Varela, president de la
Conferència Episcopal Espanyola i protector de Losantos, de vetar la visita que Ruíz Gallardón tenia prevista al Vaticà on tenia la intenció de posar en coneixement de Sa Santedat el missatge "permanentement injuriós i d'odio" que emet la ràdio episcopal espanyola (COPE).
Explica l'alcalde que tenia concedida l'audiència amb el Sant Pare però quan va informar quins temes tractaria va rebre una notificació que la seva audiència havia estat suspesa.
"Yo he tenido el privilegio de conseguir el amparo judicial y Losantos ha sido condenado por un delito de injurias que cometió contra mí".

Que el alcalde de Madrid Alberto Ruíz Gallardón y Federico Jiménez Losantos no son precisamente amigos no es ningún secreto. Losantos tiene en el punto de mira de sus burlas e insultos el alcalde y el alcalde le llevó a los tribunales. La querella se resolvió a favor del alcalde y en contra del locutor que fue condenado penalmente - si volviese a ser condenado por la vía penal sería la segunda y podría ir a prisión - y obligó a Losantos a pagar al alcalde madrileño unos 36000€. En una entrevista que se le ha hecho al alcalde - publicada por El (in)Mundo - este acusa a Rouco Varela, presidente de la Conferencia Episcopal Española y protector de Losantos, de vetar la visita que Ruíz Gallardón tenía prevista al Vaticano donde tenía la intención de poner en conocimiento de Su Santidad el mensaje "permanentemente injurioso y de odio" que emite la radio episcopal española (COPE).
Explica el alcalde que tenía concedida la audiencia con el San Padre pero cuando informó cuáles temas trataría recibió una notificación que su audiencia había sido suspendida.
"Yo he tenido el privilegio de conseguir el amparo judicial y Losantos ha sido condenado miedo un delito de injurias que cometió contra mí"

Notícies relacionades / Noticias relacionadas:
S'ha de dir que totes dues notícies són de El (in)Mundo i que el seu director és amic de Losantos fet que es pot apreciar en el posicionament favorable de tots dos textos favorables al locutor.
Tengo que decir que ambas noticias son del (in)Mundo y que su director es amigo de Losantos hecho que se puede apreciar en el posicionamiento favorable de ambos textos favorables al locutor.