Des d'avui els telèfons d'atenció al client per incidències i reclamacions d'empresses de serveis bàsics hauran de ser gratuïts després de l'entrada en vigor del nou Codi de Consum de Catalunya. És un avenç important, perquè si truques a un d'aquests telèfons és perquè tens un problema amb un dels seus productes o serveis i no perquè pugui agradar-te parlar per telèfon amb desconeguts que no sempre et ressolen el problema, i a sobre molts d'aquests serveis telefònics et cobraven. Ara caldrà que algú posi remei a la situació que et tinguin la trucada en espera i posant-te música com si no tinguessin més coses que fer que trucar a un telèfon per escoltar música. Dard del dia: Crec que el PP i la defensora del poble ja triguen recórrer el codi del consum de Catalunya. Epero que aquest article no sigui recorregut al Tribunal Constitucional.
Teléfonos de atención al cliente gratis
Desde hoy los teléfonos de atención al cliente para incidencias y reclamaciones de empresas de servicios básicos deberán ser gratuitos después de la entrada en vigor del nuevo Código de Consumo de Cataluña. Es un avance importante, porque si llamas a uno de estos teléfonos es porque tienes un problema con uno de sus productos o servicios y no para que pueda gustarte hablar por teléfono con desconocidos que no siempre te resuelven el problema, y encima muchos de estos servicios telefónicos te cobraban. Ahora será necesario que alguien ponga remedio a la situación que te tengan la llamada en espera y poniéndote música como si no tuvieran más cosas que hacer que llamar a un teléfono para escuchar música. Dardo del día: Creo que el PP y la defensora del pueblo ya tardan en recurrir el código.del consumo de Catalunya. Espero que este artículo no sea recurrido al Tribunal Constitucional.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada