1 d’ag. 2010

Rajoy grava un vídeo per dir-nos que se'n va de vacances

Rajoy grava un vídeo per dir-nos que se'n va de vacances




Wally Rajoy ha decidit gravar un vídeo per dir-nos que se'n va de vacances. Jo creia que Rajoy fa sis anys que està de vacances i que de tant en tant torna per dir quatre coses, després se'n torna a seguir amb les seves vacances deixant el negoci a les mans dels seus subordinats. Però no, en realitat Wally Rajoy en els últims sis anys el que ha fet és dedicar-se a llegir el Marca i a seguir una de les seves grans aficions, el ciclisme, segurament per això no va anar a l'última sessió del debat sobre l'estat de la nació “indivisible” espanyola.

Retrat de Wally Rajoy amb toro al fons

Ho ha fet des del seu cotxe i apart del que pugui haver-hi dit de paraula ens ha deixat dos missatges, un intencionat i un altre accidental. En un moment de les imatges apareix un toro d'Osborne, així Rajoy mostra la seva espanyolitat, estrany és que no hagi sortit vestit de torero amb la montera posada, hauria sigut una imatge molt impactant, però no, només han tret el toro d'Osborne – que no han trobat cap de debò per la carretera de Toledo per la que circulaven? – i de pas li fan l'anunci gratis a la marca de begudes alcohòliques que té per imatge la silueta d'un toro, nom que no repetiré per no fer-li l'anunci gratis a aquesta coneguda marca que ha estés per tota la geografia hispànica, amb l'única excepció de Girona, que s'estalvia i ens estalvia als conductors aquesta contaminació visual.

Polític molt espanyol dóna exemple de responsabilitat als ciutadans

L'altre imatge que apareix al vídeo, aquest cop accidentalment, és la de Rajoy viatjant en el cotxe sense cordar-se el cinturó de seguretat. Gran exemple de responsabilitat el que donen els dirigents del PP, la DGT demanant que la gent porti el cinturó de seguretat cordat i el líder de l'oposició apareix sense el cinturó de seguretat, això si, amb toro al fons.

Lema per a la propera campanya electoral del PP

El proper lema del PP a la propera campanya electoral podria ser “Som irresponsables però racialment espanyols, i olé”.

Seguint l'exemple del cabdill Aznar

Tampoc podem esperar gaire d'aquesta camarilla, només hem de recordar com després d'una campanya de la DGT que demanava prudència el volant sota el lema “no podem conduir per tu” ens va sortir el cabdill Aznar dient amb una ampolla de vi a la ma i amb el to de perdonavides que el caracteritza que a ell ningú li havia de dir no podia conduir borratxo ni a tota velocitat.

La multa per no portar el cinturó de seguretat és de 150 euros, no sé quants punts descompta.

Bé, que passi unes bones vacances i si decideix allargar-les per temps indefinit no crec que ningú noti la seva absència ni el trobi a faltar.

Vídeo: Rajoy sense cinturó de seguretat

Rajoy graba un vídeo para decirnos que se va de vacaciones

Wally Rajoy ha decidido grabar un vídeo para decirnos que se va de vacaciones. Yo creía que Rajoy hace seis años que está de vacaciones y que de vez en cuando vuelve para decir cuatro cosas, después se vuelve a seguir con sus vacaciones dejando el negocio en manos de sus subordinados. Pero no, en realidad Wally Rajoy en los últimos seis años lo que ha hecho es dedicarse a leer el Marca ya seguir una de sus grandes aficiones, el ciclismo, seguramente por eso no fue a la última sesión del debate sobre el estado de la nación "indivisible" española.
Retrato de Wally Rajoy con toro al fondo
Lo ha hecho desde su coche y aparte de lo que pueda haber dicho de palabra nos ha dejado dos mensajes, uno intencionado y otro accidental. En un momento de las imágenes aparece un toro de Osborne, así Rajoy muestra su españolidad, raro es que no haya salido vestido de torero con la montera puesta, hubiera sido una imagen muy impactante, pero no, sólo han sacado el toro de 'Osborne - que no han encontrado de verdad por la carretera de Toledo por la que circulaban? - Y de paso le hacen el anuncio gratis en la marca de bebidas alcohólicas que tiene por imagen la silueta de un toro, nombre que no repetiré para no hacerle el anuncio gratis en esta conocida marca que ha extendido por toda la geografía hispánica, con la única excepción de Girona, que se ahorra y nos ahorra a los conductores esta contaminación visual. Político muy español da ejemplo de responsabilidad a los ciudadanos
La otra imagen que aparece en el vídeo, esta vez accidentalmente, es la de Rajoy viajando en el coche sin abrocharse el cinturón de seguridad. Gran ejemplo de responsabilidad lo que dan los dirigentes del PP, la DGT pidiendo que la gente lleve el cinturón de seguridad abrochado y el líder de la oposición aparece sin el cinturón de seguridad, eso sí, con toro al fondo.

Lema para la próxima campaña electoral del PP
El próximo lema del PP en la próxima campaña electoral podría ser "Somos irresponsables pero racialmente españoles, y olé". Siguiendo el
ejemplo del caudillo Aznar Tampoco podemos esperar mucho de esta camarilla, sólo debemos recordar como después de una campaña de la DGT que pedía prudencia el volante bajo el lema "no podemos conducir por ti" nos salió el caudillo Aznar diciendo con una botella de vino en la mano y con el tono de matón que le caracteriza que a él nadie le iba a decir no podía conducir borracho ni a toda velocidad.
La multa por no llevar el cinturón de seguridad es de 150 euros, no sé cuántos puntos descuenta.
Bueno, que pase unas buenas vacaciones y si decide alargarlas por tiempo indefinido no creo que nadie note su ausencia ni el eche de menos.