29 de gen. 2009

Premis amb trampa

Crec que tothom ha rebut un correu d'aquests on t'anuncien que has estat premiat amb diners o amb un regal. D'una manera cridanera et diuen que has estat premiat, que aquest premi - sigui el que sigui - és teu. Només has de clicar i s'obre un formulari. Et demanen que introdueixis les teves dades. Aquí tot l'invent cau a trossos. Si em llegeix alguna persona que dirigeix una d'aquestes empresses permetin-me que els demani que si em volen fer un regal no cal que m'ho anunciïn i després em demanin que els digui on visc, perquè no els ho diré. Si volen fer-me un regal es busquen la vida i m'ho envien a casa. Això i, no em demanin que els compri res, ni que em subscrigui, ni em vinguin amb condicions. Els regals es donen, no s'ofereixen a canvi d'altres coses. Per cert, no vull cap apartament a Torrevieja - em queda molt lluny de casa - ni cap cotxe - ja en tinc.
------
Creo que todo el mundo ha recibido un correo de estos donde te anuncian que has sido premiado con dinero o con un regalo. De una manera llamativa te dicen que has sido premiado, que este premio - sea el que sea - es tuyo. Solo has de clicar y se obre un formulario. Te piden que introduzcas tus datos. Aquí todo el invento cae a trozos. Si me lee alguna persona que dirige una de estas empresas permítanme que les pedí que si me quieren hacer un regalo no hace falta que me lo anuncien y después me pidan que los diga donde vivo, porque no se lo diré. Si quieren hacerme un regalo se buscan la vida y me lo envían a casa. Eso si, no me pidan que les compré nada, ni que me suscriba, ni me vengan con condiciones. Los regalos se dan, no se ofrecen a cambio de otras cosas. Por cierto, no quiero ningún apartamento en Torrevieja - me queda muy lejos de casa - ni ningún coche - ya tengo.