18 de gen. 2009

124 hores parlant en català

El rossellonés Lluís Colet aspira al Guiness amb un discurs de 124 hores en català
El discurs es titula 'Els catalans en discursos i poesia" i ho va començar el dilluns 12, amb previsió d'acabar-ho el dissabte 17 a les 14 hores.
Barcelona. (Europa Press) .- El rossellonés Lluís Colet intenta des d'ahir batre el rècord Guiness del discurs més llarg del món realitzant a Perpinyà (França) una intervenció de 124 hores en català amb l'objectiu de "homenatjar" esta llengua.
El discurs es titula 'Els catalans en discursos i poesia', i ho va començar el dilluns 12, amb previsió d'acabar-ho el dissabte 17 a les 14 hores. Vol "atraure l'atenció sobre la realitat del català a França", va informar en un comunicat. Colet, reconegut activista de la cultura i llengua catalanes a Perpinyà, ja va aconseguir el rècord anteriorment amb discursos de 24 i 48 hores sobre Salvador Dalí. Amb esta gesta, Colet vol recuperar el rècord, actualment en mans d'un hindú que va aconseguir entonar un discurs de 120 hores.

El rosellonés Lluís Colet aspira al Guiness con un discurso de 124 horas en catalán

El discurso se titula 'Els catalans en discursos i poesia" y lo empezó el lunes 12, con previsión de acabarlo el sábado 17 a las 14 horas.

Barcelona. (Europa Press) .- El rosellonés Lluís Colet intenta desde ayer batir el récord Guiness del discurso más largo del mundo realizando en Perpignan (Francia) una intervención de 124 horas en catalán con el objetivo de "homenajear" esta lengua.
El discurso se titula 'Els catalans en discursos i poesia' (Los catalanes en discursos y poesías), y lo empezó el lunes 12, con previsión de acabarlo el sábado 17 a las 14 horas. Quiere "atraer la atención sobre la realidad del catalán en Francia", informó en un comunicado. Colet, reconocido activista de la cultura y lengua catalanas en Perpignan, ya consiguió el récord anteriormente con discursos de 24 y 48 horas sobre Salvador Dalí. Con esta gesta, Colet quiere recuperar el récord, actualmente en manos de un hindú que consiguió entonar un discurso de 120 horas.