31 de gen. 2009

Rosa Díez

Rosa Díez

La política espanyola està pitjor del que ens pensavem. No ho dic per l'assumpte dels espies del PP. Ho dic pel fet que segons una enquesta el líder polític més valorat en aquests moments és Rosa Díez. Algú que no ha destacat encara en res tret de l'ús d'una demagògia espanyolista, anticatalana i antibasca molt perillosa.Puc entendre l'existència de partits protesta la funció dels quals és més aviat donar a conèixer determinades situacions socials com pot ser el dels pensionistes emprenyats. Però partits com UPyD i d'altres de similars em recorden molt l'ascens del nazisme a Alemanya. L'ús i abús de l'atac a les minories - siguin racials, lingüístiques o polítiques -, presentar-les com el problema del país i presentar-se ells com la solució o salvació hauria de preocupar-nos. Aquest tipus de partits quan creixen en excés demostren una debilitat de la democràcia en el país molt preocupant. Que una persona tant impresentable com Rosa Díez sigui la líder política millor considerada, quan l'única cosa que ha demostrat, les urnes li van demostrar, que el seu missatge electoral no és creïble. A Euskadi les urnes li van dir que els bascos no els interessa el missatge d'ella, se'n va a Madrid i aconsegueix un escó, això no ho critico, però si és candidata per Madrid parli dels temes que afecten Madrid. Obtenir un escó per Madrid fent servir com a tema que els bascos no la volen votar i que els catalans són molt dolents perquè parlen en català és propi d'una nazi. Si, aquest partit que va fent vídeos dient que allà on ells no pinten res són nazis són els veritables nazis, i ho demostren en els seus arguments electorals i també en l'ús de la demagògia racista.

Rosa Díez

La política española está peor de lo que nos pensábamos. No lo digo por el asunto de los espías del PP. Lo digo debido a que según una encuesta el líder político más valorado en estos momentos es Rosa Díez. Alguien que no ha destacado aún en nada salvo el uso de una demagogia españolista, anticatalana y antivasca muy peligrosa.Puedo entender la existencia de partidos protesta cuya función es más bien dar a conocer determinadas situaciones sociales como puede ser el de los pensionistas cabreados. Pero partidos como UPyD y de otros de similares me recuerdan mucho el ascenso del nazismo a Alemania. El uso y abuso del ataque a las minorías - sean raciales, lingüísticas o políticas -, presentarlas como el problema del país y presentarse ellos como la solución o salvación debería preocuparnos. Este tipo de partidos cuando crecen en exceso demuestran una debilidad de la democracia en el país muy preocupante. Que una persona tan impresentable como Rosa Díez sea la líder política mejor considerada, cuando la única cosa que ha demostrado, las urnas lo demostraron, que su mensaje electoral no es creíble. En Euskadi las urnas le dijeron que los vascos no les interesa el mensaje de ella, se va a Madrid y logra un escaño, eso
no lo critico, pero si es candidata por Madrid hable de los temas que afecten Madrid. Obtener un escaño por Madrid usando como tema que los vascos no la quieren votar y que los catalanes son muy malos porque hablan en catalán es propio de una nazi. Si, este partido que va haciendo vídeos diciendo que allá donde ellos no pintan nada son nazis son los verdaderos nazis, y lo demuestran en sus argumentos electorales y también en el uso de la demagogia racista.