2 de gen. 2009

2 de gener de 2009

Resums

Quan l'any s'acaba i amb certa repetició al dia següent molts mitjans emeten (ràdio i tv) i publiquen (mitjans escrits) el resum de tot el que ha succeït al llarg de l'any. Això podria estar be si no fos que es fa pesat ja que obris el diari que obris o posis l'emissora que posis llegeixes o escoltes exactament els mateixos fets - lògicament uns altres no poden ser - i això és en la meva opinió pitjor que una sopa d'all que després es repeteix.

Resúmenes

Cuando el año se acaba y con cierta repetición al día siguiente muchos medios emiten (radio y tv) y publican (medios escritos) el resumen de cuanto ha sucedido a lo largo del año. Eso podría estar bien si no fuese que se hace pesado ya que abras el diario que abras o pongas la emisora que pongas lees o escuchas exactamente los mismos hechos - lógicamente otros no pueden ser - y eso es en mi opinión peor que una sopa de ajo que después se repite.

Gaza

Ahir informaven que un dirigent del grup terrorista islàmic Hamas va ser assassinat amb la seva esposa i vuit dels seus fills, avui diuen que les esposes són quatre i no una, i els fills que han mort han estat nomes quatre - d'un total de dotze - i no vuit. Altres mitjans diuen que han estat nou fills els que han mort en aquest bombardeig.

Gaza

Ayer informaban que un dirigente del grupo terrorista islámico Hamas fue asesinado con su esposa y ocho de sus hijos, hoy dicen que las esposas son cuatro y no una, y los hijos que han muerto han sido solo cuatro - de un total de doce - y no ocho. Otros medios dicen que han sido nueve hijos los que han muerto en este bombardeo.

Gazprom congela Ucraïna

Rússia li hi ha tallat el subministrament de gas a Ucraïna en una repetició dels fets que ja van produir-se fa un parell d'any. Aquest acte del consorci gasístic Gazprom en l'època de l'any que estem podria considerar-se un acte criminal ja que les temperatures en aquell país són molt baixes. Deixar sense gas a tot un país durant l'hivern a 40º sota zero és despietat i inacceptable.

Gazprom congela Ucrania

Rusia le ha cortado el suministro de gas en Ucrania en una repetición de los hechos que ya produjeron hace un par de años. Este acto del consorcio gasístico Gazprom en la época del año que estamos podría considerarse un acto criminal ya que las temperaturas en aquel país son muy bajas. Dejar sin gas a todo un país durante el invierno a 40º bajo cero es despiadado e inaceptable.