16 d’ag. 2012

Bob Esponja és gai, segons la CDM ucraïnesa


Bob Esponja és gai, segons la CDM ucraïnesa



Puc entendre que existeixin organismes que fiscalitzin els continguts audiovisuals però les persones que formen part d’aquests organismes haurien de ser persones centrades. Fa un parell d’anys, potser més, (crec que va ser) una ministra polonesa (suposo) de cultura va decidir prohibir els Teletubis perquè segons ella un d’aquests personatges era gai, no em pregunteu com va arribar la ministra polonesa a aquesta conclusió. Fa uns mesos la productora de Barri Sèsam va haver de negar que Epi i Blai fossin gais, que només eren dos amics que vivien junts. Un detall, estem parlant de ninots, uns, els Teletubis, que són una persona disfressada, les altres, Epi i Blai, són titelles. També altres personatges de ficció com Batman i el Noi Meravelles – seran aquelles malles ajustades? – i Tintin han estat acusats d’homosexuals. En el cas de Tintin ho entenc, que fa aquest noi amb aquell gosset escarransit, un pit bull fa més mascle.

Ara li ha tocat a Bob Esponja, un dibuix animat. Doncs bé, la Comissió de defensa de la moral d’Ucraïna ha descobert que Bob Esponja “destrueixen la família i esperonen el vici”, Bob Esponja que viu sota una pinya del mar és homosexual “atempta contra les normes bàsiques de la família”. Aquesta il·luminada institució ucraïnesa deu haver realitzat un estudi sobre la conducta sexual dels personatges de ficció (després d’una greu intoxicació alimentària) que els ha fet determinar que Bob Esponja també és gai, la Comissió de defensa de la moral ucraïnesa ha demanat que els "Teletubis", "Pokemon", "Futurama" o "Els Simpson" siguin retirats de la graella.

Espero que aquestes organitzacions que vetllen pels continguts audiovisuals i ens protegeixen de continguts perniciosos per a la nostra salut moral no decideixin embrutar el record que tinc d’aquelles sèries de la meva infantessa convertint en un assumpte sòrdid l’amistat de Fred i Barney, els Picapedra, i dels óssos Iogui i Bubu.









Bob Esponja es gay, según la CDM ucraniana 

Puedo entender que existan organismos que fiscalicen los contenidos audiovisuales pero las personas que forman parte de estos organismos deberían ser personas centradas. Hace un par de años, quizás más, (creo que fue) una ministra polaca (supongo) de cultura decidió prohibir los Teletubis porque según ella uno de estos personajes era gay, no me preguntéis cómo llegó la ministra polaca a esta conclusión. Hace unos meses la productora de Barrio Sésamo tuvo que negar que Epi y Blas fueran gays, que sólo eran dos amigos que vivían juntos. Un detalle, estamos hablando de muñecos, unos, los Teletubis, que son una persona disfrazada, las otras, Epi y Blas, son títeres. También otros personajes de ficción como Batman y el Chico Maravillas - ¿serán aquellas mallas ajustadas? - y Tintín han sido acusados ​​de homosexuales. En el caso de Tintín lo entiendo, ¿que hace este chico con aquel perrito enclenque, un pitbull hace más macho.

Ahora le ha tocado a Bob Esponja, un dibujo animado. Pues bien, la Comisión de defensa de la moral de Ucrania ha descubierto que Bob Esponja "destruye la familia y anima el vicio", Bob Esponja que vive bajo una piña del mar es homosexual "atenta contra las normas básicas de la familia". Esta iluminada institución ucraniana habrá realizado un estudio sobre la conducta sexual de los personajes de ficción (después de una grave intoxicación alimentaria) que les ha hecho determinar que Bob Esponja también es gay, la Comisión de defensa de la moral ucraniana ha pedido que los "Teletubis", "Pokemon", "Futurama" o "Los Simpson" sean retirados de la parrilla.

Espero que estas organizaciones que velan por los contenidos audiovisuales y nos protegen de contenidos perniciosos para nuestra salud moral no decidan ensuciar el recuerdo que tengo de aquellas series de mi infancia convirtiendo en un asunto sórdido la amistad de Fred y Barney, los Picapiedra, y los osos Yogui y Bubu.

2 comentaris:

Patric ha dit...

Entiendo que ese personaje fue utilizado en un video junto a otros personajes que cantaban a los niños para promover la diversidad y la tolerancia. Pero el video dicen que fue atacado por un grupo evangélico en USA porque el personaje de Bob Esponja estaba siendo utilizado como un defensor de la homosexualidad. Al parecer de ahí parte todo el asunto.

Jaume C. i B. ha dit...

Estos grupos ultrarreligiosos están intentando destruir los mitos de nuestra infancia, ahora yo no veremos más los dibujos animados sin tener pensamientos sucios.