11 de des. 2009

Una notícia dolenta i dues bones

Una notícia dolenta i dues bones

Roben la creu de terme de La Floresta

El 29 de novembre va ser robada la creu de terme de la Floresta. Aquesta peça del segle XVIII té un gran valor històric. Els lladres no van poder-se endur la peanya que té les inscripcions "Any 1791", "Ave Maria Puríssima" i "Alabat sigui el Santíssim Sagrament". L'Ajuntament de la Floresta ha demanat als seus conciutadans i als de la comarca que col·laborin amb les autoritats per poder recuperar la creu de terme robada.



El domini ".CAT" és el segon més segur

Un estudi internacional realitzat per l'empresa McAfee, la dels antivirus, ha considerat el domini d'internet "-CAT" com el segon més segur, només superat pel domini ". GOV" del govern dels Estats Units. El ". CAT" comparteix aquesta posició ".JP" del Japó, ". EDU" d'educació superior, ".IE" d'Irlanda, ".HR" de Croàcia i ". LU" de Luxemburg. Va costar molt aconseguir aquest domini per l'àmbit de la llengua catalana a internet.

La selecció catalana de futbol

El dia 22 de desembre la selecció catalana de futbol dirigida per Johan Cruyff s'enfrontarà a la selecció argentina dirigida per Diego Armando Maradona – sembla que no podrà seure’s a la banqueta ja que està sancionat després d'haver tingut un comportament poc correcte en una roda de premsa – al Camp Nou. Amb aquest motiu va presentar-se la samarreta amb què jugarà Catalunya de la que se'n posaran a la venda 2000 unitats. També s'ha dissenyat la pilota amb què es jugarà el partit i que té els escuts de les dues seleccions.

Una noticia mala y dos buenas

Roban la cruz de término de La Floresta

El 29 de noviembre fue robada la cruz de término de la Floresta. Esta pieza del siglo XVIII tiene un grande valor histórico. Los ladrones no pudieron llevar la peana que tiene las inscripciones "Any 1791", "Ave Maria Puríssima" y "Alabat sigui el Santíssim Sagrament". El Ayuntamiento de la Floresta ha pedido a sus conciudadanos y a los de la comarca que colaboren con las autoridades para poder recuperar la cruz de término robada.

El dominio ".CAT" es el segundo más seguro

Un estudio internacional realizado por la empresa McAfee, la de los antivirus, ha considerado el dominio de internet ".CAT" como el segundo más seguro, nada más superado por el dominio ". GOB" del gobierno de Estados Unidos. El ". CAT" comparte esta posición ".JP" del Japón, ". EDU" de educación superior, ".IE" de Irlanda, ".HR" de Croacia y ". LU" de Luxemburgo. costó mucho lograr este dominio para el ámbito de la lengua catalana en internet.

La selección catalana de fútbol

El día 22 de diciembre la selección catalana de fútbol dirigida por Johan Cruyff se enfrentará a la selección argentina dirigida por Diego Armando Maradona – parece que no podrá sentarse en la banqueta ya que está sancionado después de haber tenido un comportamiento poco correcto en una rueda de prensa – en el Camp Nou. Con este motivo presentó la camiseta con la que jugará Catalunya de la que se pondrán a la venta 2000 unidades. También se ha diseñado la pelota con la que se jugará el encuentro y que tiene los escudos de las dos selecciones.

1 comentari:

Patric ha dit...

¿Cómo pudieron robar esa cruz - parece bastante grande y pesada - Para que la querrán?.

De acuerdo con que la seguridad de esos dominios tiene que ver con que al parecer son los que mejor resisten "los ataques de los piratas informáticos".
Me parece original que la pelota de fúbol tenga los escudos de las dos selecciones