11 de set. 2010

Seguim parlant de toros

Seguim parlant de toros

ILP a Andalusia



La Mesa del Parlament d'Andalusia va admetre a tràmit una ILP presentada per l'Associació Protectora d'Animals i Plantes en què demana que es prohibeixin les corrides de toros i espectacles on es maltractin els animals. Desconec si arribarà a aprovar-se però el fet que hagin presentat aquesta ILP a Andalusia és una mostra de valor o potser la mentalitat està canviant més del que ens pensem. Reconec que em sorprén que la Mesa del Parlament andalús hagi admés aquesta ILP, el lobby protaurí té molta força a Andalusia i pot pressionar d'una manera que ni ens imaginem.



Tragèdies i toros


Una dona de 48 anys va morir en un “encierro” a Arganda del Rey (Madrid) quan va ser cornejada al clatell per un toro. En festes en què estan implicats toros aquest estiu ja han mort cinc persones amb aquesta dona d'Arganda.







Vídeo: Arganda, el día después de la tragedia (EuropaPress)







Seguimos hablando de toros
ILP en Andalucía

La Mesa del Parlamento de Andalucía admitió a trámite una ILP presentada por la Asociación Protectora de Animales y Plantas en la que pide que se prohíban las corridas de toros y espectáculos donde se maltraten los animales. Desconozco si llegará a aprobarse pero el hecho de que hayan presentado esta ILP en Andalucía es una muestra de valor o quizá la mentalidad está cambiando más de lo que creemos. Reconozco que me sorprende que la Mesa del Parlamento andaluz haya admitido esta ILP, el lobby protaurí tiene mucha fuerza en Andalucía y puede presionar de una manera que ni nos imaginamos.


Tragedias y toros

Una mujer de 48 años murió en un "encierro" en Arganda del Rey (Madrid) cuando fue cornejada en la nuca por un toro. En fiestas en el que están implicados toros este verano ya han muerto cinco personas con esta mujer de Arganda.