18 de set. 2010

Els diaris monàrquics i la foto dels borbonets

Els diaris monàrquics i la foto dels borbonets



ABC i La (sin)Razón publiquen una foto del primer dia d'escola dels fills dels prínceps d'Astúries. Que hi ha de rar que aquests dos diaris monàrquic(falangistes) espanyols publiquin una foto relacionada amb la monarquia, qui millor que ells?. No és rar que aquests dos diaris treguin en portada aquesta foto, el que és rar és que anunciin que serà l'última vegada. I nosaltres ens ho haurem de creure, oi?. Guardeu aquesta notícia a les vostres ments i ja veureu com abans d'un any aquests dos diaris treuen els borbonets a primera plana. Anuncien que aquesta serà l'última i que aquesta feina no la volen fer més. Amb lo que li agraden a aquests dos diaris treure testes coronades, senyors d'uniforme i senyors amb sotana, i fan una renúncia a treure als hereus al Tron. Si deixen de treure a senyors amb uniforme i sotanes es quedaran sense notícies. Són els signes dels nou temps?. S'han barallat els dos diaris amb la Casa Reial?. S'han tornat republicans?. Quin país, i quins diaris.

Rebaixes monàrquiques

La Casa Reial es rebaixa un 9% el pressupost i es converteix en la monarquia més barata d'Europa. Encara seria més barata si no existís. No patim per ells que ells no crec que pateixin per nosaltres.







Los diarios monárquicos y la foto de los Borboncitos

ABC y La (sin) Razón publican una foto del primer día de escuela de los hijos de los príncipes de Asturias. ¿Que hay de raro que estos dos diarios monárquico (falangistas) españoles publiquen una foto relacionada con la monarquía, quien mejor que ellos?. No es raro que estos dos periódicos saquen en portada esta foto, lo raro es que anuncien que será la última vez. Y nosotros nos lo tendremos que creer, ¿verdad?. Guardad esta noticia en vuestras mentes y ya veréis como antes de un año estos dos periódicos sacan los Borboncitos en primera plana. Anuncian que esta será la última y que este trabajo no lo quieren hacer más. Con lo que le gustan a estos dos periódicos sacar testas coronadas, señores de uniforme y señores con sotana, y hacen una renuncia a sacar a los herederos al Trono. Si dejan de sacar a señores con uniforme y sótanas se quedarán sin noticias. ¿Son los signos de los nuevos tiempos?. ¿Se han peleado los dos periódicos con la Casa Real?. ¿Se han vuelto republicanos?. Qué país, y qué diarios.

Rebajas monárquicas

La Casa Real se rebaja un 9% el presupuesto y se convierte en la monarquía más barata de Europa. Aunque sería más barata si no existiera. No suframos por ellos que ellos no creo que sufran por nosotros.