28 de maig 2011

La primera decisió del nou alcalde peper de Sevilla

La primera decisió del nou alcalde peper de Sevilla

A la ciutat de Sevilla va guanyar les eleccions municipals el Partit Popular i els pròxims quatre anys tindran a Juan Ignacio Zoilo d'alcalde de la ciutat. L'alcalde peper de Sevilla ja ha anunciat quina serà la primera decisió de govern: canviarà el nom d'un dels carrers de Sevilla que ara porta el nom de l'actriu Pilar Bardem, actriu que no amaga les seves preferències ideològiques pro socialistes. A més aquesta actriu la tenen els pepers travessada de canto des de fa molt de temps.
L'anterior consistori va dedicar-li un carrer i el proper consistori peper canviarà el carrer Pilar Bardem per carrer Antonio Burgos. Antonio Burgos és un articulista del diari monarquicocatolicofalangista ABC, el seu estil segueix la línia casposa, feixista, espanyolista i barroera d'altres “il•lustres” articulistes d'aquest diari.
A Barcelona ni Pilar Bardem ni Antonio Burgos podrien tenir un carrer perquè encara són vius, i un dels requisits per dedicar un carrer a Barcelona és que l' homenatjat amb aquest honor faci almenys cinc anys que hagi traspassat. Tampoc és una decisió particular de l'alcalde com és aquest cas de Sevilla, aquí la decisió la prenen unes persones que aproven o refusen la proposta en funció de si acompleixen uns requisits clars. Ni havent traspassat fa cinc anys podrien tenir un carrer en no tenir cap dels dos cap relació amb la ciutat ni haver realitzat alguna cosa destacable en favor de la Humanitat o de la ciutat. A Sevilla encara queda algun carrer dedicat a algun general franquista.
I és que a cada ciutat fan les coses d'una manera diferent, ni millor, ni pitjor, només diferent.
Suposo que la següent mesura del nou alcalde peper de Sevilla serà acabar de completar el nomenclàtor sevillà amb tota la llista de generalots franquistes, capitostos de la Falange i periodistes de la caverna.
Si algú encara és prou ingenu que no té conseqüències votar a un partit feixista com el PP que es desconnecti de Matrix d'una vegada. Hi ha moltes persones valuoses a les que dedicar-li un carrer, i no considero que Antonio Burgos mereixi que li dediquin ni una tifa punxada en un pal. Ja n'hi ha prou d'homenatjar i lloar a personatges barroers, grollers, maleducats i feixistes com aquest senyor que des de la seva columna al diari ABC insulta a tothom.





La primera decisión del nuevo alcalde pepero de Sevilla

A la ciudad de Sevilla ganó las elecciones municipales el Partido Popular y los próximos cuatro años tendrán a Juan Ignacio Zoilo de alcalde de la ciudad. El alcalde pepero de Sevilla ya ha anunciado cuál será la primera decisión de gobierno: cambiará el nombre de uno de las calles de Sevilla que ahora lleva el nombre de la actriz Pilar Bardem, actriz que no esconde sus preferencias ideológicas pro socialistas. Además esta actriz la tienen los peperos atravesada de canto desde hace mucho tiempo.
El anterior consistorio dedicóle una calle y el próximo consistorio pepero cambiará la calle Pilar Bardem por calle Antonio Burgos. Antonio Burgos es un articulista del diario monarquicocatolicofalangista ABC, su estilo sigue la línea casposa, fascista, españolista y chapucera de otros “ilustres” articulistas de este diario.
En Barcelona ni Pilar Bardem ni Antonio Burgos podrían tener una calle porque aún están vivos, y uno de los requisitos para dedicar una calle a Barcelona es que el homenajeado con este honor haga por lo menos cinco años que haya traspasado. Tampoco es una decisión particular del alcalde como es este caso de Sevilla, aquí la decisión la toman unas personas que aprueban o rehusan la propuesta en función de si cumplen unos requisitos claros. Ni habiendo traspasado hace cinco años podrían tener una calle en no tener ninguno de los dos ninguna relación con la ciudad ni haber realizado algo destacable en favor de la Humanidad o de la ciudad. En Sevilla aún queda alguna calle dedicada a algún general franquista.
Y es que a cada ciudad hacen las cosas de una manera diferente, ni mejor, ni peor, solo diferente.
Suposo que la siguiente medida del nuevo alcalde pepero de Sevilla será acabar de completar el nomenclátor sevillano con toda la lista de generalotes franquistas, capitostes de la Falange y periodistas de la caverna.
Si alguien aún es bastante ingenuo que no tiene consecuencias votar a un partido fascista como el PP que se desconecté de Matrix de una vez. Hay muchas personas valiosas a las que dedicarle una calle, y no considero que Antonio Burgos merezca que le dediquen ni una mierda pinchada en un palo. Basta de homenajear y loar a personajes chapuceros, groseros, maleducados y fascistas como este señor que desde su columna al diario ABC insulta a todo el mundo.

2 comentaris:

Patric ha dit...

Si, es curioso que coloquen nonmbres a una calle de personas que están vivas, aquí tampocoi podrían hacer eso.Me imagino que en el fondo solo se trata sólo de cambiar a una PSOE por un PP y decir así..ganamos.

Jaume C. i B. ha dit...

Eso ha ocurrido en Sevilla, en Barcelona sería imposible. El principal requisito para dedicar una calle a alguien es que esa persona lleve muerta al menos cinco años. Las propuestas las estudia un grupo de personas que analizan la propuesta.

http://www.bcn.es/nomenclator/