18 de jul. 2012

Ambaixador espanyol a Polònia destituït

Ambaixador espanyol a Polònia destituït 
L’ambaixador espanyol a Polònia, Francisco Fernández Fábregas, ha estat destituït pel ministre d’Afers Exteriors, José Manuel García-Margallo, després de protagonitzar unes escenes molt poc dignes. Aquest cessament de l’ambaixador es produeix després que la cadena ultradretana Intereconomía emetés un vídeo de la celebració de la victòria de la selecció espanyola a l’Eurocopa. L’ambaixador va convidar un grup d’empresaris espanyols que viuen a Polònia a celebrar la victòria espanyola davant França. En un moment de la celebració l’ambaixador Fernández Fábregas va dir “donarem pel sac als francesos. Vinga xampany francès!”.

L’ambaixador espanyol fa un paper ben trist al vídeo, en un estat d’embriaguesa notable perd tota la dignitat que se li suposa a un ambaixador per acabar convertit en un mena d’Ultrasur de la Roja. 

Fernández Fábregas va ser nomenat ambaixador a Polònia el setembre de 2008 però abans havia estat cap de protocol de la Casa Reial (1996-2000) i ambaixador a Bèlgica (2000-2004). 

(Amb el govern que té Espanya i amb gaires ambaixadors com aquest és rar que la meitat del planeta no li hagin declarat la guerra al Regne d’Espanya ja)




Embajador español en Polonia destituido 

El embajador español en Polonia, Francisco Fernández Fábregas, ha sido destituido por el ministro de Asuntos Exteriores, José Manuel García-Margallo, tras protagonizar unas escenas muy poco dignas. Este cese del embajador se produce después de que la cadena ultraderechista Intereconomía emitiera un video de la celebración de la victoria de la selección española en la Eurocopa. El embajador invitó a un grupo de empresarios españoles que viven en Polonia a celebrar la victoria española ante Francia. En un momento de la celebración el embajador Fernández Fábregas dijo "daremos por saco a los franceses. Venga champán francés".

El embajador español hace un papel bien triste el vídeo, en un estado de embriaguez notable pierde toda la dignidad que se le supone a un embajador para acabar convertido en un tipo de Ultrasur de la Roja. 

Fernández Fábregas fue nombrado embajador en Polonia en septiembre de 2008 pero antes había sido jefe de protocolo de la Casa Real (1996-2000) y embajador en Bélgica (2000-2004). 

(Con el gobierno que tiene España y con muchos embajadores como este es raro que la mitad del planeta no le hayan declarado la guerra al Reino de España ya)

2 comentaris:

Patric ha dit...

Me da la impresión que eso que filmaron era algo privado no se por qué apareció en un video en youtube..

Jaume C. i B. ha dit...

El video lo grabó la cadena Intereconomía con la autorización del embajador y se emitió con su autorización. Con lo que no contaba el embajador es que esas imágenes acabaran molestando al ministro de Exteriores que lo ha cesado `por el indigno papel.